MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
Helemaal geen moeilijke keus

1-3

Hmm, The arcade fire ken ik niet, maar dire straits zijn wel zo'n ongelofelijk verlopen band, dat AF waarschijnlijk beter is.

The Pogues - If I Should Fall from Grace with God vs. Grandaddy - The Sophtware Slump

Aaaargh deze is echt heel gemeen.

1-0

DutchViking
2-0 (aangezien ik een grote fan/liefhebber ben van The Pogues )

Kenneth
3-1

dutch2
4-2

En deze is inderdaad heeel gemeen

vond Abbey Road toch gemener....

DutchViking
Jep, maar Metallica/Bob Dylan ook. En mijn favoriete plaatje (Queensryche - Operation Mindcrime, gemiddelde van 4 sterren en meer dan 25 stemmen, staat er niet eens bij...)

Kenneth
Inderdaad... Operation Mindcrime had hier eigenlijk ook bij moeten staan. Een absolute klassieker, een mijlpaal...

Dat album had net niet genoeg stemmen, alle albums met minimaal 30 stemmen en een gemiddelde van minimaal 3.75 doen mee. Dat is aangevuld met albums die mensen zelf hebben ingebracht afgelopen zaterdag.

5-2

en

27. Maroon 5 - Songs About Jane vs. The Chemical Brothers - Exit Planet Dust

Maroon 5 heb ik slechts 1 keer gehoord, misschien niet genoeg, maar die hoeven het van mij niet te winnen van een geweldig album als dat van the Chemical Brothers, dus:

0-1

Ruby1966
0-5

28. R.E.M. - Lifes Rich Pageant vs. Wilco - Yankee Hotel Foxtrot

titan (crew)
1-1

DutchViking
Zavo schreef:
Dat album had net niet genoeg stemmen, alle albums met minimaal 30 stemmen en een gemiddelde van minimaal 3.75 doen mee. Dat is aangevuld met albums die mensen zelf hebben ingebracht afgelopen zaterdag.

Het is ook niet erg hoor, dat ie er niet bij staat. Als ik het had gezien, had ik 'm er denk ik wel bij gezet. Maar ja, het is maar een spelletje en er zijn nog genoeg albums in de lijst die ik ook ontzettend goed vind

Gast
geplaatst: vandaag om 09:51 uur

geplaatst: vandaag om 09:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.