Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:43 uur
0-5
en nu:
45. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea vs. Primal Scream - Screamadelica
en nu:
45. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea vs. Primal Scream - Screamadelica
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:47 uur
Je slaat er één over:
44. Moloko - Statues vs. Eels - Beautiful Freak
Laten we die eerst maar doen.
44. Moloko - Statues vs. Eels - Beautiful Freak
Laten we die eerst maar doen.
0
geplaatst: 15 november 2005, 21:03 uur
1-5
1-0
1-0
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:00 uur
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:03 uur
5-1
46. Tindersticks - Curtains vs. Machine Head - Burn My Eyes
46. Tindersticks - Curtains vs. Machine Head - Burn My Eyes
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:47 uur
Getver, Joni Mitchell - Blue, Bruce Springsteen - The river én MBV - Loveless zijn er al uit! 
Klopt het trouwens dat ik niet beide albums hoef te kennen om te stemmen? Ik heb mijn jeukende handen al een paar keer in moeten houden omdat ik dacht dat dat een vereiste was...

Klopt het trouwens dat ik niet beide albums hoef te kennen om te stemmen? Ik heb mijn jeukende handen al een paar keer in moeten houden omdat ik dacht dat dat een vereiste was...
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:49 uur
Paalhaas schreef:
Getver, Joni Mitchell - Blue, Bruce Springsteen - The river én MBV - Loveless zijn er al uit!

Ja die vraag heb ik ook: je moet beide albums toch kennen???
Enne.....nu kan ik iets zeggen over altijd wat te......nee ik doe het niet

Dus hoe zit het nu: wel beide albums kennen of niet?
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:49 uur
Ik stem ook wel als ik geen hele albums ken, wel wil ik vrij zeker weten dat ik het album waar ik op stem beter vindt. Ik stem dus pas als ik iig een aantal nummers ken en behoorlijk zeker kan zeggen welke ik beter vind
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:50 uur
Ik neem aan dat als je 1 album kent van de 2 en die heel erg goed vind dat je dan gewoon mag stemmen.
Stel: je favoriete album tegen een album van een artiest die je niet waardeert (maar dat album heb je nog nooit helemaal gehoord)
Waarom zou je dan niet mogen stemmen?
0
dutch2
geplaatst: 15 november 2005, 22:58 uur
Als je alleen maar mag stemmen als je beide albums kent, komen we zwaar in de problemen. Neem een matchup als: Mos Def - Black on Both Sides vs. Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway. Ik kan me niet voorstellen dat er users zijn die beide albums kennen. En dan kunnen we tot St. Juttemis wachten eer zo'n matchup is beslist.
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:02 uur
dutch2 schreef:
Als je alleen maar mag stemmen als je beide albums kent, komen we zwaar in de problemen. Neem een matchup als: Mos Def - Black on Both Sides vs. Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway. Ik kan me niet voorstellen dat er users zijn die beide albums kennen. En dan kunnen we tot St. Juttemis wachten eer zo'n matchup is beslist.
Goed punt dutch2. Ik ben het helemaal met je eens.
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:15 uur
Misschien moet Zavo hier duidelijk over geven: dutch2 maakt wel een punt ja.
* denotes required fields.