MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
aslan (crew)
0-2

0-5

en nu:
45. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea vs. Primal Scream - Screamadelica

Je slaat er één over:

44. Moloko - Statues vs. Eels - Beautiful Freak

Laten we die eerst maar doen.

SelmaDuim
1-2

1-3

goed aant opletten Zavo

Ruby1966
1-4

1-5

45. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea vs. Primal Scream - Screamadelica

1-0

titan (crew)
2-1

dutch2 schreef:
Nummer 68 is trouwens ook heel pikant!

Die zie ik nu pas.............dat is heel erg

5-1

46. Tindersticks - Curtains vs. Machine Head - Burn My Eyes

Kenneth
0-1

Ruby1966
1-1

dutch2
2-1

Getver, Joni Mitchell - Blue, Bruce Springsteen - The river én MBV - Loveless zijn er al uit!
Klopt het trouwens dat ik niet beide albums hoef te kennen om te stemmen? Ik heb mijn jeukende handen al een paar keer in moeten houden omdat ik dacht dat dat een vereiste was...

Paalhaas schreef:
Getver, Joni Mitchell - Blue, Bruce Springsteen - The river én MBV - Loveless zijn er al uit!
Klopt het trouwens dat ik niet beide albums hoef te kennen om te stemmen? Ik heb mijn jeukende handen al een paar keer in moeten houden omdat ik dacht dat dat een vereiste was...

Ja die vraag heb ik ook: je moet beide albums toch kennen???

Enne.....nu kan ik iets zeggen over altijd wat te......nee ik doe het niet

Dus hoe zit het nu: wel beide albums kennen of niet?

Ik stem ook wel als ik geen hele albums ken, wel wil ik vrij zeker weten dat ik het album waar ik op stem beter vindt. Ik stem dus pas als ik iig een aantal nummers ken en behoorlijk zeker kan zeggen welke ik beter vind

Paalhaas schreef:

Klopt het trouwens dat ik niet beide albums hoef te kennen om te stemmen?

Ik neem aan dat als je 1 album kent van de 2 en die heel erg goed vind dat je dan gewoon mag stemmen.
Stel: je favoriete album tegen een album van een artiest die je niet waardeert (maar dat album heb je nog nooit helemaal gehoord)
Waarom zou je dan niet mogen stemmen?

Oei, dan heb ik een hoop laten liggen helaas

dutch2
Als je alleen maar mag stemmen als je beide albums kent, komen we zwaar in de problemen. Neem een matchup als: Mos Def - Black on Both Sides vs. Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway. Ik kan me niet voorstellen dat er users zijn die beide albums kennen. En dan kunnen we tot St. Juttemis wachten eer zo'n matchup is beslist.

dutch2 schreef:
Als je alleen maar mag stemmen als je beide albums kent, komen we zwaar in de problemen. Neem een matchup als: Mos Def - Black on Both Sides vs. Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway. Ik kan me niet voorstellen dat er users zijn die beide albums kennen. En dan kunnen we tot St. Juttemis wachten eer zo'n matchup is beslist.

Goed punt dutch2. Ik ben het helemaal met je eens.

Misschien moet Zavo hier duidelijk over geven: dutch2 maakt wel een punt ja.

aslan (crew)
2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.