Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:19 uur
Dit spel volgt gewoon de regels zoals die ook op MM gelden. En regels zijn er niet echt
. Het is aan iedereen om te bepalen of hij/zij/het kan stemmen of niet.
. Het is aan iedereen om te bepalen of hij/zij/het kan stemmen of niet.
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:21 uur
Dus iedereen met een gloeiende hekel aan de Beatles, hou je vooral niet in.
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:24 uur
aERodynamIC schreef:
Misschien moet Zavo hier duidelijk over geven
Misschien moet Zavo hier duidelijk over geven
de typfout die de zin ineens een andere lading geeft. 
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:56 uur
2-3
En nee, ik ken de plaat van de Tindersticks niet, maar weet wel dat ze wat zeurderige muziek maken. Bovendien rost MachineHead willekeurig welk pop/rock groepje natuurlijk volledig onder het tapijt.
En nee, ik ken de plaat van de Tindersticks niet, maar weet wel dat ze wat zeurderige muziek maken. Bovendien rost MachineHead willekeurig welk pop/rock groepje natuurlijk volledig onder het tapijt.
0
geplaatst: 15 november 2005, 23:57 uur
Bovendien zijn er lotingen waar 2 zo tegengestelde albums tegenover elkaar staan, dat er gewoonweg niemand is die op beide platen gestemd heeft. Dan zou het spel een beetje vastlopen.
0
DutchViking
geplaatst: 15 november 2005, 23:59 uur
Ik sluit me aan bij HammerHead. Machine Head, en dan vooral dit debuut (dat ze m.i. nooit meer overtroffen hebben), is fenomenaal. Van Tindersticks ken ik wel wat (maar weinig overigens), maar mijn voorkeur ligt dus bij Machine Head: 2-4
0
Ruby1966
geplaatst: 16 november 2005, 00:06 uur
Mensen die alleen het album van Tindersticks kennen en waarderen, gaarne stemmen nu, s.v.p. 

0
geplaatst: 16 november 2005, 00:17 uur
47. Yes - Close to the Edge vs. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part
0-1
0-1
0
DutchViking
geplaatst: 16 november 2005, 00:21 uur
48. Fatboy Slim - You've Come a Long Way, Baby vs. The Cure - Faith
0-0, want ik ken beide bands/artiesten (met name Fatboy Slim) niet goed genoeg om er een oordeel over te geven.
0-0, want ik ken beide bands/artiesten (met name Fatboy Slim) niet goed genoeg om er een oordeel over te geven.
0
geplaatst: 16 november 2005, 00:23 uur
Duidelijk 1-1
Dat plaatje van Fatboy is aardig, maar haalt het niet bij de sfeerplaat van The Cure
Dat plaatje van Fatboy is aardig, maar haalt het niet bij de sfeerplaat van The Cure
0
geplaatst: 16 november 2005, 10:11 uur
Of het terecht is weet ik niet, maar dat Fatboy Slim album is alleraardigst.
* denotes required fields.