MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
Dit spel volgt gewoon de regels zoals die ook op MM gelden. En regels zijn er niet echt . Het is aan iedereen om te bepalen of hij/zij/het kan stemmen of niet.

Dus iedereen met een gloeiende hekel aan de Beatles, hou je vooral niet in.

aERodynamIC schreef:
Misschien moet Zavo hier duidelijk over geven

de typfout die de zin ineens een andere lading geeft.

Hahaha, die ga ik natuurlijk niet meer corrigeren

2-3

En nee, ik ken de plaat van de Tindersticks niet, maar weet wel dat ze wat zeurderige muziek maken. Bovendien rost MachineHead willekeurig welk pop/rock groepje natuurlijk volledig onder het tapijt.

Bovendien zijn er lotingen waar 2 zo tegengestelde albums tegenover elkaar staan, dat er gewoonweg niemand is die op beide platen gestemd heeft. Dan zou het spel een beetje vastlopen.

DutchViking
Ik sluit me aan bij HammerHead. Machine Head, en dan vooral dit debuut (dat ze m.i. nooit meer overtroffen hebben), is fenomenaal. Van Tindersticks ken ik wel wat (maar weinig overigens), maar mijn voorkeur ligt dus bij Machine Head: 2-4

Ruby1966
Mensen die alleen het album van Tindersticks kennen en waarderen, gaarne stemmen nu, s.v.p.

helaas te laat

2-5

47. Yes - Close to the Edge vs. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part

0-1

dutch2
4-2

DutchViking
5-2

DutchViking
48. Fatboy Slim - You've Come a Long Way, Baby vs. The Cure - Faith

0-0, want ik ken beide bands/artiesten (met name Fatboy Slim) niet goed genoeg om er een oordeel over te geven.

dutch2
Ik ken ze allebei, dus pas na grote twijfel:

1-0

Duidelijk 1-1

Dat plaatje van Fatboy is aardig, maar haalt het niet bij de sfeerplaat van The Cure

aslan (crew)
3-3

Ruby1966
3-4

AHWA
4-4

Net te laat! Fatboy Slim gooit The Cure eruit...

Of het terecht is weet ik niet, maar dat Fatboy Slim album is alleraardigst.

49. *The Doors - The Doors vs. Autechre - Incunabula

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.