Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:33 uur
Broer Konijn schreef:
Als metal- of hiphop-liefhebber ben je hier bij voorbaat kansloos. Terwijl het niet zo is dat metal- of hiphop-platen zo veel slechter zijn dan wat hier door gaat. Maar ja, laten we doorgaan met het spel.
Als metal- of hiphop-liefhebber ben je hier bij voorbaat kansloos. Terwijl het niet zo is dat metal- of hiphop-platen zo veel slechter zijn dan wat hier door gaat. Maar ja, laten we doorgaan met het spel.
Metal is alleen maar hetzelfde vind ik. Terecht dat die niet ver komen. Maar ja, sommige zijn nog wel goed hoor.
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:34 uur
Broer Konijn schreef:
En als electronic liefhebber zit er niet veel op dan te staren naar talloze bandjes die beginnen met "The". Wat ook zo z'n charme heeft

0
avdj schreef:
Metal is alleen maar hetzelfde vind ik. Terecht dat die niet ver komen. Maar ja, sommige zijn nog wel goed hoor.
(quote)
zoals? (Black Sabbath weet ik van)
0
Jullie kunnen natuurlijk ook alvast OK computer als winnaar aanwijzen. Want met de mensen die er nu zitten draait het daar toch wel op uit.
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:35 uur
HammerHead schreef:
Jullie kunnen natuurlijk ook alvast OK computer als winnaar aanwijzen. Want met de mensen die er nu zitten draait het daar toch wel op uit.
Nee hoor, als Radiohead tegen Tom Waits of Sufjan moet krijgen die laatsten mijn stem.
0
DutchViking
geplaatst: 20 november 2005, 23:35 uur
avdj schreef:
Dat ben ik toch niet met je eens. Metal is onder te verdelen in talloze subgenres en ik kan hier zo een waslijst aan bands publiceren die steeds vernieuwend zijn geweest. Bijna alle metalplaten (van vernieuwende bands) zijn er als snel uitgestemd. Dat ligt niet aan de kwaliteit van die platen, die in deze lijst zijn in ieder geval zeer divers. Maar goed, nu weer on-topic en verder met de lijsten.

0
geplaatst: 20 november 2005, 23:36 uur
DutchViking schreef:
Dat ben ik toch niet met je eens. Metal is onder te verdelen in talloze subgenres en ik kan hier zo een waslijst aan bands publiceren die steeds vernieuwend zijn geweest. Maar goed, nu weer on-topic en verder met de lijsten.
(quote)
Dat ben ik toch niet met je eens. Metal is onder te verdelen in talloze subgenres en ik kan hier zo een waslijst aan bands publiceren die steeds vernieuwend zijn geweest. Maar goed, nu weer on-topic en verder met de lijsten.
Gaan we verder in het metalforum.

0
Vooral de opmerkingen van avdj serieus gaan nemen, DutchViking.
0
Ik wil mijn stem best verpasten voor een aantal 5* bij Xanopticon van het winnende kamp. Liefhebbers ? :evil
* denotes required fields.