MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
JIMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ElMeroMero
Waits

Broer Konijn schreef:
Als metal- of hiphop-liefhebber ben je hier bij voorbaat kansloos. Terwijl het niet zo is dat metal- of hiphop-platen zo veel slechter zijn dan wat hier door gaat. Maar ja, laten we doorgaan met het spel.

Metal is alleen maar hetzelfde vind ik. Terecht dat die niet ver komen. Maar ja, sommige zijn nog wel goed hoor.

Tom Waits

Waits

Marillion – Marbles

Wat_Jij_Wil
marbles

Tom Waits

Ruby1966
Marbles

dutch2
waits

marbles

waits

Broer Konijn schreef:
Als metal- of hiphop-liefhebber ben je hier bij voorbaat kansloos. Terwijl het niet zo is dat metal- of hiphop-platen zo veel slechter zijn dan wat hier door gaat. Maar ja, laten we doorgaan met het spel.

En als electronic liefhebber zit er niet veel op dan te staren naar talloze bandjes die beginnen met "The". Wat ook zo z'n charme heeft

avdj schreef:
(quote)

Metal is alleen maar hetzelfde vind ik. Terecht dat die niet ver komen. Maar ja, sommige zijn nog wel goed hoor.

zoals? (Black Sabbath weet ik van)

JonnieBrasco
marbles (peren zijn lekkerder dan appels)

7-6 voor marbles

spannend

Jullie kunnen natuurlijk ook alvast OK computer als winnaar aanwijzen. Want met de mensen die er nu zitten draait het daar toch wel op uit.

Rokol schreef:
(quote)

zoals? (Black Sabbath weet ik van)

Die hebben inderdaad geweldige nummers. GNR ook.

Ruby1966
Please !! Marbles !!

Wat_Jij_Wil
er zit bij mij nog zat in dat boven okc komt

go marbles

HammerHead schreef:
Jullie kunnen natuurlijk ook alvast OK computer als winnaar aanwijzen. Want met de mensen die er nu zitten draait het daar toch wel op uit.

Nee hoor, als Radiohead tegen Tom Waits of Sufjan moet krijgen die laatsten mijn stem.

DutchViking
avdj schreef:

Dat ben ik toch niet met je eens. Metal is onder te verdelen in talloze subgenres en ik kan hier zo een waslijst aan bands publiceren die steeds vernieuwend zijn geweest. Bijna alle metalplaten (van vernieuwende bands) zijn er als snel uitgestemd. Dat ligt niet aan de kwaliteit van die platen, die in deze lijst zijn in ieder geval zeer divers. Maar goed, nu weer on-topic en verder met de lijsten.

DutchViking schreef:
(quote)

Dat ben ik toch niet met je eens. Metal is onder te verdelen in talloze subgenres en ik kan hier zo een waslijst aan bands publiceren die steeds vernieuwend zijn geweest. Maar goed, nu weer on-topic en verder met de lijsten.

Gaan we verder in het metalforum.

Vooral de opmerkingen van avdj serieus gaan nemen, DutchViking.

Ik wil mijn stem best verpasten voor een aantal 5* bij Xanopticon van het winnende kamp. Liefhebbers ? :evil

Jaa Welk album van Xanoptidinges?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.