MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NME top 500 KO

zoeken in:
5-2

5-3

johannesA
5-4

6-4

22. David Bowie – Starman vs. Michael Jackson – Billie Jean

0-2 Houden het wel gewoon zo, volgende ronde kan wel tot de 8 ofzo.

1-2

Casartelli (moderator)
1-3

2-5

GrafGantz schreef:
Tot de 6 en 2 verschil is er afgesproken, lijkt me niet handig om dat na meer dan 20 battles opeens te gaan wijzigen.
Vorige ronde was tot zes dus deze is dan logischer wijs tot 7. Overigens zijn verreweg de meeste battles ook gewoon tot de 7 gegaan (iets van 18 van de 22) dus logischer is om met de 7 verder te gaan. Aan de animo kan het niet liggen want dat is er genoeg. De liedjes worden bekender dus de scores mogen wat mij betreft hoger.

Tja, het kan wel logisch zijn, maar als er afgesproken wordt dat het deze ronde nogmaals tot de 6 gaat en we houden dat vervolgens zo'n 20 ronden vol kan je moeilijk ineens switchen naar tot de 7.

Speciaal voor jou dan maar:

Gretz schreef:
Ronde 3:

Tot de 6 en 2 verschil, toch laxus11?

laxus11 schreef:
Dank gretz

En ja tot de 6 is prima

Nogmaals 18 van de 22 zijn tot de 7 gegaan dus als we iets moeten vol houden... Verder heeft Gretz geloot en heeft er "toch?" bij geplaatst omdat het hem niet duidelijk was. Maar goed als jij je gelijk wilt, mag je die gewoon hebben hoor.

vigil schreef:
Nogmaals 18 van de 22 zijn tot de 7 gegaan dus als we iets moeten vol houden...

Het is heus niet verboden om tot de 7 te gaan, alleen hoeft het op zich niet

vigil schreef:
Verder heeft Gretz geloot en heeft er "toch?" bij geplaatst omdat het hem niet duidelijk was.

Inderdaad, en spellmaster Lex was het daar vervolgens mee eens. En dan hebben wij maar gewoon te volgen .

Lex zit met z'n reet in het zand aan een cocktail. Hij is nog een tiener met grote voorliefde voor classic rock en kan niet tegen drank dus of we die serieus moeten nemen is ook maar de vraag

Ik was even vergeten dat dit een redelijk populaire KO is, anders had ik direct tot de 7 voorgesteld. Maar aangezien er nu battles bij de 6 zijn beslist lijkt het me handiger om deze ronde nu zo af te maken.

vigil schreef:
Lex zit met z'n reet in het zand aan een cocktail. Hij is nog een tiener met grote voorliefde voor classic rock en kan niet tegen drank dus of we die serieus moeten nemen is ook maar de vraag

Ik zeg alleen dat we hem moeten volgen in deze, of we hem ook nog serieus dienen te nemen laat ik me verder niet over uit

Gretz schreef:
Ik was even vergeten dat dit een redelijk populaire KO is, anders had ik direct tot de 7 voorgesteld. Maar aangezien er nu battles bij de 6 zijn beslist lijkt het me handiger om deze ronde nu zo af te maken.

Doen we hierna gewoon tot de 10 om het weer een beetje recht te trekken. Is Sander ook weer tevreden

23. Oasis – Don’t Look Back In Anger vs. Outkast – Ms Jackson

1-0

1-1

2-1

GrafGantz schreef:
(quote)
Doen we hierna gewoon tot de 10 om het weer een beetje recht te trekken. Is Sander ook weer tevreden

Nee dan heb ik weer wat te klagen, dan zou je tot de 9 moeten doen dan klopt het recht trekken tenminste

4-1

Casartelli (moderator)
5-1

Ik vind dat bij 4 verschil we ook wel tot minder dan 6 kunnen gaan. Tenminste als Outkast de tegenstander is.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.