Muziek / Muziekgames / NME top 500 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2014, 13:27 uur
0-2 Houden het wel gewoon zo, volgende ronde kan wel tot de 8 ofzo.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:04 uur
GrafGantz schreef:
Tot de 6 en 2 verschil is er afgesproken, lijkt me niet handig om dat na meer dan 20 battles opeens te gaan wijzigen.
Vorige ronde was tot zes dus deze is dan logischer wijs tot 7. Overigens zijn verreweg de meeste battles ook gewoon tot de 7 gegaan (iets van 18 van de 22) dus logischer is om met de 7 verder te gaan. Aan de animo kan het niet liggen want dat is er genoeg. De liedjes worden bekender dus de scores mogen wat mij betreft hoger.Tot de 6 en 2 verschil is er afgesproken, lijkt me niet handig om dat na meer dan 20 battles opeens te gaan wijzigen.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:07 uur
Tja, het kan wel logisch zijn, maar als er afgesproken wordt dat het deze ronde nogmaals tot de 6 gaat en we houden dat vervolgens zo'n 20 ronden vol kan je moeilijk ineens switchen naar tot de 7.
Speciaal voor jou dan maar:
Speciaal voor jou dan maar:
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:09 uur
Nogmaals 18 van de 22 zijn tot de 7 gegaan dus als we iets moeten vol houden... Verder heeft Gretz geloot en heeft er "toch?" bij geplaatst omdat het hem niet duidelijk was. Maar goed als jij je gelijk wilt, mag je die gewoon hebben hoor.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:10 uur
vigil schreef:
Nogmaals 18 van de 22 zijn tot de 7 gegaan dus als we iets moeten vol houden...
Nogmaals 18 van de 22 zijn tot de 7 gegaan dus als we iets moeten vol houden...
Het is heus niet verboden om tot de 7 te gaan, alleen hoeft het op zich niet

vigil schreef:
Verder heeft Gretz geloot en heeft er "toch?" bij geplaatst omdat het hem niet duidelijk was.
Verder heeft Gretz geloot en heeft er "toch?" bij geplaatst omdat het hem niet duidelijk was.
Inderdaad, en spellmaster Lex was het daar vervolgens mee eens. En dan hebben wij maar gewoon te volgen
.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:11 uur
Lex zit met z'n reet in het zand aan een cocktail. Hij is nog een tiener met grote voorliefde voor classic rock en kan niet tegen drank dus of we die serieus moeten nemen is ook maar de vraag 

0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:12 uur
Ik was even vergeten dat dit een redelijk populaire KO is, anders had ik direct tot de 7 voorgesteld. Maar aangezien er nu battles bij de 6 zijn beslist lijkt het me handiger om deze ronde nu zo af te maken.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:13 uur
vigil schreef:
Lex zit met z'n reet in het zand aan een cocktail. Hij is nog een tiener met grote voorliefde voor classic rock en kan niet tegen drank dus of we die serieus moeten nemen is ook maar de vraag
Ik zeg alleen dat we hem moeten volgen in deze, of we hem ook nog serieus dienen te nemen laat ik me verder niet over uit

0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:14 uur
Gretz schreef:
Ik was even vergeten dat dit een redelijk populaire KO is, anders had ik direct tot de 7 voorgesteld. Maar aangezien er nu battles bij de 6 zijn beslist lijkt het me handiger om deze ronde nu zo af te maken.
Doen we hierna gewoon tot de 10 om het weer een beetje recht te trekken. Is Sander ook weer tevreden

0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:14 uur
23. Oasis – Don’t Look Back In Anger vs. Outkast – Ms Jackson
1-0
1-0
0
geplaatst: 1 mei 2014, 14:19 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Doen we hierna gewoon tot de 10 om het weer een beetje recht te trekken. Is Sander ook weer tevreden
Nee dan heb ik weer wat te klagen, dan zou je tot de 9 moeten doen dan klopt het recht trekken tenminste

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 mei 2014, 14:31 uur
5-1
Ik vind dat bij 4 verschil we ook wel tot minder dan 6 kunnen gaan. Tenminste als Outkast de tegenstander is.
Ik vind dat bij 4 verschil we ook wel tot minder dan 6 kunnen gaan. Tenminste als Outkast de tegenstander is.
* denotes required fields.