MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2014

zoeken in:

Nogal cheesy helaas.

4,5

Ozric Spacefolk
Ik weet niet wat cheesy is.

6

Kazig.

Ik neem aan dat hij vindt dat de hoes op kaas lijkt

Ozric Spacefolk
Dit is wat het internet vindt van het woord cheesy: Urban Dictionary: cheesy - nl.urbandictionary.com

Herkennen we ons hierin?

Ik herken mijzelf er niet zo in, maar denk wel dat eveningguard dit in gedachten had.

Ozric Spacefolk
Schijnbaar. Maar nu snap ik wanneer mensen cheesy gebruiken, ze bedoelen dat het niet authentiek is en er te hard wordt geprobeerd hun best te doen.

4

Erg saai.

En cheesy... Bij Urbandictionary wordt het wel heel nauwgezet geprobeerd te beschrijven, maar volgens mij is het gewoon 'goedkoop' of 'makkelijk' (in overdrachtelijke zin).

4

Eindscore Uppermost - Evolution = 5,58 (12)

1. The War on Drugs - Lost in the Dream 5,81 (16)
2. Wishbone Ash - Blue Horizon 5,76 (15)
3. Uppermost - Evolution 5,58 (12)
4. Apollo Zapp - Laser Tits 5,5 (10)
5. Broods - Broods = 5,46 (13)
6. Motorpsycho - Behind the Sun 5,0 (11)
7. Ian Anderson - Homo Erraticus 4,46 (13)

(afbeelding)

Mastodon - Once More 'Round the Sun

Geen liefhebber van op geweld geinspireerde hoezen van vele metal en rockbands maar deze van Mastodon bevalt mij wel. Die kleurtjes en dingetjes ( ) doen het 'm.

8

10

Zoals Buurman en Buurman altijd zeiden: ''Niks meer aan doen!''

9

Erg cliché in metal en stevigere rockmuziek, dit soort fantasy van vreemde monsterachtige wezens. Maar als de uitvoering sterk is hoeft dat geen minpunt te zijn.

2

Nòg afschuwelijker dan een eerdere Mastodon hoes in dit topic.

Je moet gewoon moeite doen om te zien wat er op de hes staat afgebeeld. En áls je dan doorhebt waar je naar zit te kijken blijkt het een of ander afzichtelijk wezen te zijn. Maar: Het is wel kleurrijk!

4

Walgelijk, 2

Ozric Spacefolk schreef:
Schijnbaar. Maar nu snap ik wanneer mensen cheesy gebruiken, ze bedoelen dat het niet authentiek is en er te hard wordt geprobeerd hun best te doen.

Inderdaad! En dat heeft in dit geval een nogal omgedraaid effect.

Ozric Spacefolk
ik vind het wel spacey...

6

2

Mijn hemel...

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.