MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
3-5

Arrie schreef:
(quote)

Dick Dale lijkt me RYM, Misrlou staat niet eens in de Ladder (onterecht natuurlijk, wellicht een nominatie voor volgend jaar).

I Believe in You scoort wel goed op MuMe, maar nog een stuk beter op RYM.

Bij de eerste versie van de loting had ik per ongeluk de (MuMe)-winnaars van 79 en 80 bij RYM verplaatst. Dacht dat ik het intussen al hersteld had, maar excel kopieerde even niet goed mee.

Nu zou het wel goed moeten staan. Enkel de laatste 3 battles is volledig RYM. Talk Talk en Dick Dale zijn trouwens ook van RYM.

4-5

4. The Cure - Fascination Street (MM#0177) vs. Animal Collective - Fireworks (RYM#250)

1-0

1-1

3-2

3-3

3-4

Zack
5-5

5. Suzanne Vega - Luka (MM#0213) vs. Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space (RYM#087)

0-1

0-4

0-5

6. Grandaddy - He's Simple, He's Dumb, He's The Pilot (MM#0121) vs. Talking Heads - This Must Be the Place (Naive Melody) (RYM#030)

1-0

3-1

Zack
4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.