MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
56. Janet Jackson feat. Heavy D – Alright vs. Madonna – Nothing Really Matters

1-0

1-1

Throb eruit... en nog erger: Erotica eruit. Vind Nothing Really Matters trouwens een fantastische single. Die wordt nog wel eens over het hoofd gezien door de opvallendere en meer succesvolle Frozen, The Power of Good-bye en Ray of Light, maar ik vind het echt een heerlijk nummer.

1-2

1-3

Angelo schreef:

Throb eruit...

Ja waar was je nou?

catdog schreef:
Ja waar was je nou?

Moest nog een verslag in elkaar zetten op school (waar ik de hele dag mee bezig was) én leren voor een (her)tentamen. Ben net een paar minuten thuis. Als het aan mij had gelegen was Throb zeker doorgegaan. Eén van Janet's beste nummers.

Angelo schreef:
(quote)

Moest nog een verslag in elkaar zetten op school (waar ik de hele dag mee bezig was) én leren voor een (her)tentamen. Ben net een paar minuten thuis. Als het aan mij had gelegen was Throb zeker doorgegaan. Eén van Janet's beste nummers.

Vind ik ook. Ik schatte eerst Janet's kansen nog aardig positief in (ze heeft namelijk nog best een aantal platen de 2e ronde in) maar als zelfs Throb het verliest tegen 1 van de minderen van Madonna's oeuvre zie ik het helaas niet meer zo positief in voor mevrouw Jackson.

57. Janet Jackson – Fast Girls vs. Madonna – Hung Up

0-1

0-2

1-2

1-3

1-4

58. Janet Jackson – Together Again vs. Madonna – You’ll See

1-0

2-0

3-0

4-1

59. Janet Jackson – If vs. Madonna – This Used to Be My Playground

0-1

0-2

0-3

60. Janet Jackson – Don’t Mess Up This Good Thing vs. Madonna – Lucky Star

1-0

2-0

3-0

If nu ook al weg?

3-1

3-2

4-2

61. Janet Jackson – Love Will Never Do (Without You) vs. Madonna – Miles Away

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.