Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2014, 21:46 uur
56. Janet Jackson feat. Heavy D – Alright vs. Madonna – Nothing Really Matters
0
geplaatst: 11 juni 2014, 22:06 uur
1-1
Throb eruit... en nog erger: Erotica eruit.
Vind Nothing Really Matters trouwens een fantastische single. Die wordt nog wel eens over het hoofd gezien door de opvallendere en meer succesvolle Frozen, The Power of Good-bye en Ray of Light, maar ik vind het echt een heerlijk nummer. 
Throb eruit... en nog erger: Erotica eruit.
Vind Nothing Really Matters trouwens een fantastische single. Die wordt nog wel eens over het hoofd gezien door de opvallendere en meer succesvolle Frozen, The Power of Good-bye en Ray of Light, maar ik vind het echt een heerlijk nummer. 
0
geplaatst: 11 juni 2014, 22:15 uur
Moest nog een verslag in elkaar zetten op school (waar ik de hele dag mee bezig was) én leren voor een (her)tentamen. Ben net een paar minuten thuis. Als het aan mij had gelegen was Throb zeker doorgegaan.
Eén van Janet's beste nummers.
0
geplaatst: 11 juni 2014, 22:17 uur
Angelo schreef:
Moest nog een verslag in elkaar zetten op school (waar ik de hele dag mee bezig was) én leren voor een (her)tentamen. Ben net een paar minuten thuis. Als het aan mij had gelegen was Throb zeker doorgegaan.
Eén van Janet's beste nummers.
(quote)
Eén van Janet's beste nummers. Vind ik ook. Ik schatte eerst Janet's kansen nog aardig positief in (ze heeft namelijk nog best een aantal platen de 2e ronde in) maar als zelfs Throb het verliest tegen 1 van de minderen van Madonna's oeuvre zie ik het helaas niet meer zo positief in voor mevrouw Jackson.

0
geplaatst: 11 juni 2014, 23:54 uur
58. Janet Jackson – Together Again vs. Madonna – You’ll See
1-0
1-0
0
geplaatst: 12 juni 2014, 06:36 uur
59. Janet Jackson – If vs. Madonna – This Used to Be My Playground
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 juni 2014, 07:48 uur
60. Janet Jackson – Don’t Mess Up This Good Thing vs. Madonna – Lucky Star
1-0
1-0
0
geplaatst: 12 juni 2014, 10:30 uur
61. Janet Jackson – Love Will Never Do (Without You) vs. Madonna – Miles Away
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.