MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:

johannesA
5-2

8-6 dan maar (beiden topsongs, om de spanning erin te houden)

Cured
.....

10-10

11-10

Cured
Stones gelukkig en terecht door.

Volgende ronde !

Cured
laxus11....Time...Is On Your Side !!

Strawberry Fields Forever er uit

Cured
4 van de laatste 8 horen daar ook echt thuis ...maar ja , de loting

Iedereen hoort er thuis, er zijn veel mensen die meedoen en we gaan met de stand tot een hoog cijfer dus alle kans voor iedereen, dan zal toch de terechte wel winnen. Dat jij niet kan verkoppen dat er een nummer doorgaat waar jij je stem niet aan gegegeven hebt is een geheel ander probleem.

Overigens blijkt Lex een leven buiten MuMe te hebben dus met die loting zal het vast wel goed komen...

Cured
vigil schreef:
Iedereen hoort er thuis, er zijn veel mensen die meedoen en we gaan met de stand tot een hoog cijfer dus alle kans voor iedereen, dan zal toch de terechte wel winnen. Dat jij niet kan verkoppen dat er een nummer doorgaat waar jij je stem niet aan gegegeven hebt is een geheel ander probleem.
Maak je niet zo druk, Progger . Het is maar een spelletje, ieder heeft altijd zijn eigen favorieten, welke finale dan ook. Er is altijd wat te zeuren en dat moet je met een korreltje zout nemen.

Het is alleen jammer er vaak voor soft(i)e muziek wordt gekozen, waar geen pit in zit; valt niks mee te beleven. Verder zou ik sommigen eens aanbevelen wat verder dan hun eigen muzieksmaak te luisteren, zoals, jazz, hip/hop, Eelctronic of Avant Garde; heb ik zelf ook gedaan. Kun je muziek veel beter plaatsen.

edit: ik vind SFF gewoon een zeiklied, psychedelisch of niet. Als een ander dat niet vindt, best; ieder zijn meug.

Cured schreef:
Verder zou ik sommigen eens aanbevelen wat verder dan hun eigen muzieksmaak te luisteren, zoals, jazz, hip/hop, Eelctronic of Avant Garde; heb ik zelf ook gedaan. Kun je muziek veel beter plaatsen.

Ik heb geen muzieksmaak

Wees blij!

Cured schreef:
Verder zou ik sommigen eens aanbevelen wat verder dan hun eigen muzieksmaak te luisteren, zoals, jazz, hip/hop, Eelctronic of Avant Garde; heb ik zelf ook gedaan. Kun je muziek veel beter plaatsen.

Kijk dat is nog eens een verstandig advies

Cured
Ach, ik blijf bescheiden

Ja zoals Sander het al aangeeft heb ik ook nog een leven buiten mume , loting volgt vanmiddag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:00 uur

geplaatst: vandaag om 23:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.