Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2014, 15:40 uur
8-6 dan maar (beiden topsongs, om de spanning erin te houden)
0
Cured
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:40 uur
4 van de laatste 8 horen daar ook echt thuis ...maar ja , de loting
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:49 uur
Iedereen hoort er thuis, er zijn veel mensen die meedoen en we gaan met de stand tot een hoog cijfer dus alle kans voor iedereen, dan zal toch de terechte wel winnen. Dat jij niet kan verkoppen dat er een nummer doorgaat waar jij je stem niet aan gegegeven hebt is een geheel ander probleem.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:50 uur
Overigens blijkt Lex een leven buiten MuMe te hebben dus met die loting zal het vast wel goed komen...
0
Cured
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:06 uur
vigil schreef:
Iedereen hoort er thuis, er zijn veel mensen die meedoen en we gaan met de stand tot een hoog cijfer dus alle kans voor iedereen, dan zal toch de terechte wel winnen. Dat jij niet kan verkoppen dat er een nummer doorgaat waar jij je stem niet aan gegegeven hebt is een geheel ander probleem.
Maak je niet zo druk, Progger Iedereen hoort er thuis, er zijn veel mensen die meedoen en we gaan met de stand tot een hoog cijfer dus alle kans voor iedereen, dan zal toch de terechte wel winnen. Dat jij niet kan verkoppen dat er een nummer doorgaat waar jij je stem niet aan gegegeven hebt is een geheel ander probleem.
. Het is maar een spelletje, ieder heeft altijd zijn eigen favorieten, welke finale dan ook. Er is altijd wat te zeuren en dat moet je met een korreltje zout nemen.Het is alleen jammer er vaak voor soft(i)e muziek wordt gekozen, waar geen pit in zit; valt niks mee te beleven. Verder zou ik sommigen eens aanbevelen wat verder dan hun eigen muzieksmaak te luisteren, zoals, jazz, hip/hop, Eelctronic of Avant Garde; heb ik zelf ook gedaan. Kun je muziek veel beter plaatsen.
edit: ik vind SFF gewoon een zeiklied, psychedelisch of niet. Als een ander dat niet vindt, best; ieder zijn meug.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:15 uur
Cured schreef:
Verder zou ik sommigen eens aanbevelen wat verder dan hun eigen muzieksmaak te luisteren, zoals, jazz, hip/hop, Eelctronic of Avant Garde; heb ik zelf ook gedaan. Kun je muziek veel beter plaatsen.
Verder zou ik sommigen eens aanbevelen wat verder dan hun eigen muzieksmaak te luisteren, zoals, jazz, hip/hop, Eelctronic of Avant Garde; heb ik zelf ook gedaan. Kun je muziek veel beter plaatsen.
Ik heb geen muzieksmaak

0
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:16 uur
Cured schreef:
Kijk dat is nog eens een verstandig advies

0
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:25 uur
Ja zoals Sander het al aangeeft heb ik ook nog een leven buiten mume
, loting volgt vanmiddag.
, loting volgt vanmiddag.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.