MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
Slow Jamz is ook erg sterk, though

jordidj1 schreef:
Slow Jamz is ook erg sterk, though

King Kunte is mijn favo van de koning zelf.

Do you want the funk?
We want the funk

Rudi S schreef:

Do you want the funk?

Nee, ik wil de funk niet, ik wil de soul. Vandaar ook mijn stem voor Slow Jamz. Groeten thuis doei.

Johnny Marr schreef:
Groeten thuis doei.

Gedaan
Maar ik krijg hier steeds de opmerking: wat, van die gitarist van de Smiths?

26. Kanye West - Diamonds From Sierra Leone vs Kendrick Lamar - Alien Girl (Today W/Her

1-0

27. Kanye West - Big Brother vs Kendrick Lamar - F*ck Your Ethnicity

1-0

jemig waar is iedereen man

2-2

Hoi!

nedbed
3-2

28. Kanye West - Hold My Liquor vs Kendrick Lamar - The Blacker the Berry

1-0

1-1 sorry

jordidj1 schreef:
1-1 sorry

I can't control my niggas, and my niggas they can't control me.

1-2

Iedereen die in deze battle niet stemt op The Blacker The Berry lijkt mij toch een waardige voorzitter van de Kanye West-fanclub te kunnen zijn hoor Niks tegen Hold My Liquor overigens maar die tegenstander

zaaf
1-3

ArthurDZ schreef:
1-2

Iedereen die in deze battle niet stemt op The Blacker The Berry lijkt mij toch een waardige voorzitter van de Kanye West-fanclub te kunnen zijn hoor Niks tegen Hold My Liquor overigens maar die tegenstander

Tja, Hold My Liquor moet toch zowat m'n ultieme favoriet van het ultieme meesterwerk Yeezus zijn, samen met Blood on the Leaves dan. En doen zowel Chief Kief én Justin Vernon mee op TBTB? Ik dacht het niet. Wel een geniale track though.

Johnny Marr is the biggest hypocrite of 2016

29. Kanye West - Spaceship vs Kendrick Lamar - FEEL.

1-0

Eén van z'n allerbeste nummers tbh. FEEL. is ook kapot hard though. Fuck yo feelings i mean this for imposters.

Johnny Marr schreef:

Tja, Hold My Liquor moet toch zowat m'n ultieme favoriet van het ultieme meesterwerk Yeezus zijn, samen met Blood on the Leaves dan. En doen zowel Chief Kief én Justin Vernon mee op TBTB? Ik dacht het niet. Wel een geniale track though.

Daar heb jij een punt, die gezongen stukken zijn dan ook weer hemels, Yeezus is ook sowieso een album waar Kanye op het niveau komt van de latere Kendrick albums.
Ik zou bijna mijn punt terug vragen, maar nee TBtB is echt te briljant.

zaaf
2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.