MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
Zack
4-4

4-5

30. Nina Simone - Sinnerman (MM#0014) vs. Dave Brubeck Quartet - Take Five (RYM#126)

1-0

Vorige uitslag is absurd.

1-1

Johnny Marr schreef:

Nee

2-2

2-6

31. Fuck Buttons - Surf Solar (MM#0240) vs. Little Simz - Introvert (RYM#256)

1-0

1-1

Dit is echt de finale. Maar écht nu.

2-1

Johnny Marr schreef:

1-1

Deze uitslag is pas echt absurd en daar heb jij nog aan bij gedragen ook.

Take five op je muil, gaaaaaaauuuw

De uitschakeling van Nina Dat heb jij gedaan JM

4-1

OMG totaal niet verwacht dat ome Dave nog ging doorgaan ook, zalig wel. Allebei kapotje geniaal natuurlijk.

4-3 ook weer zo'n finale pfff

Heb ik je beschadigd met de pijn van m'n verzopen daden Geert?

5-3

Into My Arms en New Grass behoren beiden niet tot het sterkste werk van respectievelijk Nick en Blaat Blaat trouwens. Bleit jullie gerust dood op mij.

6-3 (andere nummers van Simbi hadden hier wel gewonnen voor mij)

32. Curtis Mayfield - (Don't Worry) If There's a Hell Below, We're All Going to Go (MM#0157) vs. UGK - Int'l Players Anthem (I Choose You) (RYM#084)

1-0

Sinnerman eruit

De sterkste troef van MusicMeter. Al ligt het bij RYM er aan dat de meeste stemmen naar een vage live-single gaan en daardoor veel mensen niet stemmen op het origineel, waardoor die laatste net niet voldoende stemmen heeft om in de toplijst te komen. Mochten ze de grens verlagen, staat Sinnerman meteen 1e op RYM.

2-0

Deze Curtis staat trouwens relatief laag op RYM, omdat de single maar 3:21 duurt (en persoonlijk vind ik The Makings of You een relatief zwakke B-kant).

4-0

Ik denk dat we na de uitslag van battle 30 wel kunnen stoppen met claimen van absurde uitslagen bij andere battles...

Gaan we nou ff allemaal doen alsof Take Five geen briljant tijdloos meesterwerk is en moet onderdoen voor Sinnerman ofzo, gekkerds?

4-1 en dik ook

Teunnis schreef:
2-0

Deze Curtis staat trouwens relatief laag op RYM

Dat komt omdat dit een vrij matige Curtis is en hier op MuMe overschat is. Ik vind de B-kant The Makings of You veel mooier.

ArthurDZ schreef:
New Grass behoren beiden niet tot het sterkste werk van respectievelijk Nick en Blaat Blaat trouwens. Bleit jullie gerust dood op mij.

Je bent gek, New Grass is samen met After the Flood en Ascension Day het hoogtepunt van één van hun beste albums... Mooier wordt het niet.

Johnny Marr schreef:
Gaan we nou ff allemaal doen alsof Take Five geen briljant tijdloos meesterwerk is en moet onderdoen voor Sinnerman ofzo, gekkerds?

Mja, tis wel een mooi nummer, maar het is ook een beetje de My Little Pony van de jazz.

En dit een matige Mayfield (en The Makings of You beter)? Je spuit wel een hoop onzin deze ochtend

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.