MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 12 / 13 K.O.

zoeken in:

6-1 zelfs in de woonkamer zorgt dit nog voor een feestje

Blue Jeans is ook sterk.

Ronde 7
Kwart Finale's
Tot de 8, 1 verschil

1. Daft Punk feat. Pharrell Williams – Get Lucky vs. Rihanna – Diamonds
2. Rudimental feat. John Newman – Feel the Love vs. Major Lazer feat. Busy Signal, FS Green & The Flexican – Watch Out for This (Bumaye)
3. Macklemore & Ryan Lewis feat. Wanz – Thrift Shop vs. Robin Thicke feat. Pharrell Williams & T.I. – Blurred Lines
4. Asaf Avidan & The Mojos – One Day / Reckoning Song [Wankelmut Mix] vs. Stromae – Formidable

1. Daft Punk feat. Pharrell Williams – Get Lucky vs. Rihanna – Diamonds

lastig, hier denk ik nog even over na.

0-0

3-1, kom op Rihanna!

EDIT: Ben Diamonds maar weer eens aan het luisteren, onbegrijpelijk dat mijn drie voorgangers daar niet op hebben gestemd En er zullen waarschijnlijk nog vijf onbegrijpelijke stemmen volgen...

4-1 Sorry Teun

Jemig wat gaan we weer snel en wat een rotnummers bij de laatste 8...

4-2

En steeds moet het best overgebleven nummer tegen dat rotnummer Blurred Lines...

Watch Out for This steekt er nu wel met kop en schouders bovenuit.

Emile93 schreef:
En steeds moet het best overgebleven nummer tegen dat rotnummer Blurred Lines...

Blurred Lines lootte eerder ook al We Can't Stop en Dedication to My Ex. En nu weer een leuk nummer. Maar Get Lucky knikkert elke keer mijn echt grote favorieten eruit (My Head Is a Jungle en Diamonds vooral).

6-3 voor de underdog dan maar. Vind ze beide leuk

2. Rudimental feat. John Newman – Feel the Love vs. Major Lazer feat. Busy Signal, FS Green & The Flexican – Watch Out for This (Bumaye)

1-0

Emile93 schreef:
en wat een rotnummers bij de laatste 8...

Tja, die nummers van Asaf, Rudimental en Macklemore hebben in dit stadium eigenlijk helemaal niets meer in deze KO te zoeken. Zeker niet als je bedenkt dat nummers als Mirrors, Made to Love, All of Me en Blue Jeans er al uit liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.