Muziek / Muziekgames / 12 / 13 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 07:06 uur
Angelo schreef:
Tja, die nummers van Asaf, Rudimental en Macklemore hebben in dit stadium eigenlijk helemaal niets meer in deze KO te zoeken. Zeker niet als je bedenkt dat nummers als Mirrors, Made to Love, All of Me en Blue Jeans er al uit liggen.
(quote)
Tja, die nummers van Asaf, Rudimental en Macklemore hebben in dit stadium eigenlijk helemaal niets meer in deze KO te zoeken. Zeker niet als je bedenkt dat nummers als Mirrors, Made to Love, All of Me en Blue Jeans er al uit liggen.
Ik snap echt niet wat men in Mirrors hoort (laat staan John Legend). De comeback van Timberlake was wat mij betreft een enorme teleurstelling, de nummers kunnen echt niet tippen aan zn oude hits.
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 09:42 uur
3. Macklemore & Ryan Lewis feat. Wanz – Thrift Shop vs. Robin Thicke feat. Pharrell Williams & T.I. – Blurred Lines
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 10:09 uur
5-1 nou ja en nu wel iedereen opeens tegen 'Blurred Lines'?!
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 11:36 uur
6-5, come on..
Die eerste zou zomaar de geschiedenis in kunnen gaan als een van de vervelendste oorwurmen van de afgelopen 10 jaar.
Die eerste zou zomaar de geschiedenis in kunnen gaan als een van de vervelendste oorwurmen van de afgelopen 10 jaar.
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 12:26 uur
4. Asaf Avidan & The Mojos – One Day / Reckoning Song [Wankelmut Mix] vs. Stromae – Formidable
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 12:36 uur
1-5, dit moet de winnaar worden nu Diamonds (van Boxer Rebellion
) er al een tijdje uit is. 
) er al een tijdje uit is. 
* denotes required fields.