MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 12 / 13 K.O.

zoeken in:

6-6

Jammer van Diamonds

Angelo schreef:
(quote)

Tja, die nummers van Asaf, Rudimental en Macklemore hebben in dit stadium eigenlijk helemaal niets meer in deze KO te zoeken. Zeker niet als je bedenkt dat nummers als Mirrors, Made to Love, All of Me en Blue Jeans er al uit liggen.

Ik snap echt niet wat men in Mirrors hoort (laat staan John Legend). De comeback van Timberlake was wat mij betreft een enorme teleurstelling, de nummers kunnen echt niet tippen aan zn oude hits.

mol
6-7

3. Macklemore & Ryan Lewis feat. Wanz – Thrift Shop vs. Robin Thicke feat. Pharrell Williams & T.I. – Blurred Lines

5-1 nou ja en nu wel iedereen opeens tegen 'Blurred Lines'?!

mol
5-2

Niet tegen Blurred Lines maar voor Thrift Shop .

6-5, come on..

Die eerste zou zomaar de geschiedenis in kunnen gaan als een van de vervelendste oorwurmen van de afgelopen 10 jaar.

7-6 come on inderdaad! !!

4. Asaf Avidan & The Mojos – One Day / Reckoning Song [Wankelmut Mix] vs. Stromae – Formidable

0-1

1-2 yeey Blurred Lines

1-5, dit moet de winnaar worden nu Diamonds (van Boxer Rebellion ) er al een tijdje uit is.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:36 uur

geplaatst: vandaag om 07:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.