Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2005, 12:42 uur
42. Orbital - Blue Album vs. U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb
0
geplaatst: 27 november 2005, 13:59 uur
43. The Album Leaf - In A Safe Place vs. Boudewijn de Groot - Het Eiland In De Verte
Ken ze beide niet goed genoeg! Pas.
Ken ze beide niet goed genoeg! Pas.
0
geplaatst: 27 november 2005, 15:35 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 27 november 2005, 16:00 uur
Ligt het aan mij , of zagen meer mensen deze reactie van mijlenver aankomen
.
0
geplaatst: 27 november 2005, 16:03 uur
Uiteindelijk is het toch maar weer zo. En wegstemd door mensen die het album van Orbital niet kennen en het album van u2 met een schamele 3* beoordelen. Wie riep er in het begin nu weer het hardst dat het spel nergens over ging als je stemde zonder beide albums te kennen ? 

0
geplaatst: 27 november 2005, 16:05 uur
Misschien moet je mensen wat "positiever" benaderen over Orbital. En hoeverre ken jij het album van U2 goed?
0
titan (crew)
geplaatst: 27 november 2005, 16:08 uur
Onderhond schreef:
Uiteindelijk is het toch maar weer zo. En wegstemd door mensen die het album van Orbital niet kennen en het album van u2 met een schamele 3* beoordelen. Wie riep er in het begin nu weer het hardst dat het spel nergens over ging als je stemde zonder beide albums te kennen ?

Als anderen het mogen (en dat geldt zeker voor jou), mag ik het toch ook wel? Orbital is trouwens niet weggestemd door mij, daar zijn de andere 4 U2-stemmers in gelijke mate medeverantwoordelijk voor.
0
geplaatst: 27 november 2005, 17:33 uur
bonothecat schreef:
En hoeverre ken jij het album van U2 goed?
En hoeverre ken jij het album van U2 goed?
Zoek de logische denkfout.
titan schreef:
Als anderen het mogen (en dat geldt zeker voor jou), mag ik het toch ook wel?
Zeg niet dat je het niet mag, maar eerst hoog van de toren blazen met enkele principes en dan de kudde volgen vind ik maar een beetje flauw.Als anderen het mogen (en dat geldt zeker voor jou), mag ik het toch ook wel?
* denotes required fields.