Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 27 november 2005, 18:17 uur
titan schreef:
Als anderen het mogen (en dat geldt zeker voor jou), mag ik het toch ook wel?
Als anderen het mogen (en dat geldt zeker voor jou), mag ik het toch ook wel?
Onderhond schreef:
Zeg niet dat je het niet mag, maar eerst hoog van de toren blazen met enkele principes en dan de kudde volgen vind ik maar een beetje flauw.
Zeg niet dat je het niet mag, maar eerst hoog van de toren blazen met enkele principes en dan de kudde volgen vind ik maar een beetje flauw.
Tsja, ik vind de spelregels niet geweldig maar kan ze toch niet veranderen. Dan kan ik er wel de hele tijd over mokken, maar dat heeft geen zin. Dan kan ik beter gewoon met het verder zinloze (maar wel vermakelijke) spelletje meedoen. Ik zie niet in wat daar flauw aan is.
0
geplaatst: 27 november 2005, 18:30 uur
Deze knock out gaat in ieder geval nog sneller de saaie voorspelbare kant op dan de albums knock out.
0
geplaatst: 27 november 2005, 18:34 uur
BoordAppel schreef:
Deze knock out gaat in ieder geval nog sneller de saaie voorspelbare kant op dan de albums knock out.
Niet zo heel vreemd: de minder bekende albums uit de album knock-out waren altijd nog vele malen bekender dan die uit dit topic.
Dat was te verwachten natuurlijk. We praten niet voor niets over albums uit slechts 1 jaar.
0
geplaatst: 27 november 2005, 20:45 uur
Come aan Onderhond...Orbital, met zeker niet het hoogtepunt uit de carriere, met 4-5 eruit tegen een Millionseller heet een morele overwinning toch..? Cheer up.
0
geplaatst: 27 november 2005, 20:48 uur
43. The Album Leaf - In A Safe Place vs. Boudewijn de Groot - Het Eiland In De Verte
Tussenstand 3-3
Degene die beide albums kent, wint een gevulde koek
Tussenstand 3-3
0
geplaatst: 27 november 2005, 21:48 uur
VanDeGriend schreef:
43. The Album Leaf - In A Safe Place vs. Boudewijn de Groot - Het Eiland In De Verte
Tussenstand 3-3
Tussenstand 3-3
Waar en wanneer kan ik hem op komen halen

0
geplaatst: 27 november 2005, 23:28 uur
0
geplaatst: 28 november 2005, 22:46 uur
44. The Bees - Free The Bees vs. Ozark Henry - The Sailor Not The Sea
0
geplaatst: 28 november 2005, 23:36 uur
45. REM - Around The Sun vs. Jamie Cullum - Twentysomething
1-0 REM
1-0 REM
0
geplaatst: 28 november 2005, 23:38 uur
dynamo d schreef:
3-0 prachtig album van REM
3-0 prachtig album van REM
Vind ik ook: een van hun mooiste (ondanks dat velen dat niet met me eens zijn)
0
geplaatst: 28 november 2005, 23:44 uur
46. Coco Rosie - La Maison De Mon Reve vs. Nas -Street's Disciple
0-1
0-1
* denotes required fields.