Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: A
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 13:02 uur
Arrie schreef:
Ah, de twee nominaties die ik over heb moeten precies tegen elkaar... Nouja, gaat er tenminste eentje door.
Ah, de twee nominaties die ik over heb moeten precies tegen elkaar... Nouja, gaat er tenminste eentje door.
Vorige ronde klaagde ik nog over vier battles met eigen nominaties, deze ronde weer twee erbij..

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 13:11 uur
Edgar18 schreef:
Vorige ronde klaagde ik nog over vier battles met eigen nominaties, deze ronde weer twee erbij..
(quote)
Tja, als je zoveel topklassiekers nomineert, stoten ze natuurlijk ver door en krijg je te maken met het luxeprobleem dat ze vroeg of laat tegen elkaar uitkomen

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 13:24 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Jeetje, heb je er nog zoveel over?
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 13:31 uur
Als ik goed geteld heb heb ik nog 3 nummers in de running.
/edit: eentje is er zo te zien al afgevallen in een van de eerste battles in deze ronde. Volkomen onterecht uiteraard.
/edit: eentje is er zo te zien al afgevallen in een van de eerste battles in deze ronde. Volkomen onterecht uiteraard.
0
Cured
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:16 uur
6-3
5. A Change is Gonna Come - Sam Cooke vs. A Forest - The Cure
0-1
5. A Change is Gonna Come - Sam Cooke vs. A Forest - The Cure
0-1
0
Cured
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:23 uur
sam is wel mooi/goed, maar niet spannend en daar houd ik van 

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:43 uur
6. Angel of Harlem - U2 vs. Aint' Talkin' 'Bout Love - Van Halen
0-0
0-0
0
Cured
geplaatst: 29 augustus 2014, 14:45 uur
2-2
anti- A Forest Cure stemmen, bah. Gelukkig is het niet de waarheid, maar slechts een spelletje
anti- A Forest Cure stemmen, bah. Gelukkig is het niet de waarheid, maar slechts een spelletje

* denotes required fields.