MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: A

zoeken in:
Cured schreef:
1-3 anti- A Forest Cure stemmen, bah.

Waarom zou Sam niet 'gewoon' meer gewaardeerd kunnen worden dan A Forest?

Edgar18 schreef:
(quote)

A Forest heeft gewoon een ontzettende cult following op musicmeter. Duizelingwekkend hoog gemiddelde in het lied van de dag, en elk jaar in de top 3 van de musicmeter top 2000. Ook dat zijn en blijven muziekspelletjes, maar door de aard ervan hebben ze wel iets meer gewicht en autoriteit dan een simpele KO als deze

Maar begrijp me niet verkeerd, A Change Is Gonna Come is ook ontzettend goed en alom geliefd hoor. Ik vind ze ongeveer even mooi.

Enfin, 4-3

Cured, op wie stem je hier?

4-4 Van Halen

Cured
Edgar18 schreef:
(quote)

Omdat er hier minder Soul liefhebbers zijn. Bovendien is het ook maar net wie on-line is. Begrijp me niet verkeerd, ik zei al dat ik Sam Cooke een goed zanger vind, maar ik zal het niet snel afspelen. Ik ben geen soul-freak, maar wel liefhebber op zich.

Cured
Arno schreef:
Cured, op wie stem je hier?
(4-4 klopt )ik stemde Van Halen

ArthurDZ schreef:
Ook dat zijn en blijven muziekspelletjes, maar door de aard ervan hebben ze wel iets meer gewicht en autoriteit dan een simpele KO als deze

Als er iets is dat geen van al die spelletjes hebben is het wel enige authoriteit, het enige dat ze hebben is meer deelnemers, met als enige gevolg dat het resultaat nog vaker bij het (maar al te vaak oersaaie) gemiddelde ligt.. kortom.. A Forest is gewoon een van de nummers die de minste mensen voor het hoofd stoot.. dat is in mijn ogen een heel ander iets dan een "Goed" nummer

The Scientist schreef:
(quote)

Als er iets is dat geen van al die spelletjes hebben is het wel enige authoriteit, het enige dat ze hebben is meer deelnemers, met als enige gevolg dat het resultaat nog vaker bij het (maar al te vaak oersaaie) gemiddelde ligt.. kortom.. A Forest is gewoon een van de nummers die de minste mensen voor het hoofd stoot.. dat is in mijn ogen een heel ander iets dan een "Goed" nummer

Nou, een goede indicator van de gemiddelde smaak van de forumleden zijn die spelletjes wel, dus ik vind wel dat je ze enige autoriteit kan toedichten, hoe klein en onbenullig (want let's face it ) die ook is. Sowieso meer dan een KO waar de geluksfactor sterker meetelt. Allebei de systemen hebben natuurlijk hun charmes

Cured
The Scientist schreef:
A Forest is gewoon een van de nummers die de minste mensen voor het hoofd stoot.. dat is in mijn ogen een heel ander iets dan een "Goed" nummer
Het is beide, maar als je zo vaak zo hoog scoort zoals in de MM ladder met name is het vooral je 2e conclusie die het zwaarst telt..... .

Cured
7. And She Was - Talking Heads vs. Always Crashing in the Same Car - David Bowie

0-1

bizar weer , die vorige battle

Cured schreef:
7. And She Was - Talking Heads vs. Always Crashing in the Same Car - David Bowie

0-1

bizar weer , die vorige battle

Wat is er nou weer bizar aan?

Edit: ik zie zelfs dat je U2 bovenaan in je top 10 hebt staan. Maar Angel of Harlem waardeer je dan weer niet? Of moet gewoon de grootste klassieker winnen volgens jou?

Cured
Arrie schreef:
(quote)

Wat is er nou weer bizar aan?

Edit: ik zie zelfs dat je U2 bovenaan in je top 10 hebt staan. Maar Angel of Harlem waardeer je dan weer niet? Of moet gewoon de grootste klassieker winnen volgens jou?
Nee, het beste nummer. Angel Of harlem is wat een doorsnee nummer, die van Van Halen is een topnummer maar zal wel te hard zijn voor veel oortjes, terwijl het niet eens Metal is; tegenstemmen dus (jammer) of smaakstemmen, wat meestal toch gebeurt. Zie die Souljongens maar. Die stemmen altijd op soul,enfin.

Ik betwijfel of het voor mensen te hard is. Ik denk dat de 'tegenstemmers' Angel of Harlem gewoon daadwerkelijk beter vinden, net zoals ik.

Edit: smaakstemmen, haha, die is al helemaal mooi! Een stem is toch altijd een smaakstem, je stemt toch vanuit je eigen smaak? Of denk je dat jij wel objectief stemt?

Cured
Stand: 2-5 dacht ik

Cured
Arrie schreef:
Ik betwijfel of het voor mensen te hard is. Ik denk dat de 'tegenstemmers' Angel of Harlem gewoon daadwerkelijk beter vinden, net zoals ik.
Smaakkwestie, begrijpelijk. Maakt verder ook niet uit, Arrie.

Ja, dat jij Van Halen prefereert is net zo goed een smaakkwestie.

8. All I want is you - U2 vs. Autobahn - Kraftwerk

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 13:22 uur

geplaatst: vandaag om 13:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.