Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: A
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 17:18 uur
1-0
Nee, want ik vind dat nummer beter dan Angel; het heeft meer kwaliteit, maar daar komen we niet uit. Ik vind niet alles van een genre of band goed. Maar ik denk dat de meeste actieve user die veel muziek luisteren die van Van Halen het betere nummer zullen vinden, misschien niet het mooiere; dit is maar een spelltetje en een klein, vast aantal stemmers vaak. Nogmaals , nevermind. Iedereen heeft zijn eigen idee wat 'goed'dan voor diegene betekent. ook ik stem wel eens op smaak, eerlijk is eerlijk.
Nee, want ik vind dat nummer beter dan Angel; het heeft meer kwaliteit, maar daar komen we niet uit. Ik vind niet alles van een genre of band goed. Maar ik denk dat de meeste actieve user die veel muziek luisteren die van Van Halen het betere nummer zullen vinden, misschien niet het mooiere; dit is maar een spelltetje en een klein, vast aantal stemmers vaak. Nogmaals , nevermind. Iedereen heeft zijn eigen idee wat 'goed'dan voor diegene betekent. ook ik stem wel eens op smaak, eerlijk is eerlijk.
Haha, wat een onzin. Jij stemt op degene die jij beter vindt = subjectief. Als we al kunnen stellen dat die Van Halen meer kwaliteit heeft dan die van U2 hoeven we de KO's niet te doen. Dan kan jij gewoon meteen vertellen welk nummer het meest kwaliteit heeft. Ik vind al mijn nominaties beter dan de nummers van U2 en Van Halen, maar die zijn er ook bijna allemaal uitgestemd. Moet ik dat dan ook bizar vinden? Ze hebben toch meer kwaliteit? Oh wacht, dat is maar een persoonlijke mening, bijna vergeten.

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 17:19 uur
Ah, in dat geval is All I Want Is You degene met meer kwaliteit? Dan heb ik verkeerd gestemd.

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:28 uur
Arno schreef:
Tja, als je zoveel topklassiekers nomineert, stoten ze natuurlijk ver door en krijg je te maken met het luxeprobleem dat ze vroeg of laat tegen elkaar uitkomen
Tja, als je zoveel topklassiekers nomineert, stoten ze natuurlijk ver door en krijg je te maken met het luxeprobleem dat ze vroeg of laat tegen elkaar uitkomen
Klopt, alleen in mijn optiek komen ze relatief vroeg al tegen elkaar te staan. Wel met mijn nominaties al twee top tien platen uit de ladder top 2000 verslagen
.
0
geplaatst: 29 augustus 2014, 18:32 uur
9. Angel - Massive Attack vs. Ain't No Sunshine - Bill Withers
0-1
Kom op souljongens, we hebben er weer één in de strijd!
0-1
Cured schreef:
Zie die Souljongens maar.
Zie die Souljongens maar.
Kom op souljongens, we hebben er weer één in de strijd!

0
Cured
geplaatst: 29 augustus 2014, 19:07 uur
6-5
Hindert niet, maar "jullie" stemmen standaard op 'soulnummers' als er één in een battle zit.
Hindert niet, maar "jullie" stemmen standaard op 'soulnummers' als er één in een battle zit.

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 19:10 uur
Ik niet maar ik stem standaard niet op Angel ongeacht wat de tegenstander is 

0
geplaatst: 29 augustus 2014, 19:11 uur
Agh, Angel vind ik ook prima hoor. Maar, kan niet tippen aan ome Bill (al kan bijna geen nummer in dit spelletje dat wel).
* denotes required fields.