MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:
1-3 Ok!! We zijn blijkbaar begonnen

2-3!!!

Nou... Het is bijna knap! De leuke nummers moeten deze 1e ronde bijna allemaal tegen elkaar en als het eens niet zo is, moeten ze tegen nummers die sterker zijn (in andere ko's makkelijk doorgingen)... Zucht

Diamonds al meteen eruit

Diamonds is ook echt zo'n heel 'correct' nummer dat eigenlijk gewoon saai en oninteressant is.

Geen zin in deze battle:
Sarah Connor - Skin on Skin vs. Olly Murs - Dear Darlin'
Wat een onmogelijke battle! Heb ze allebei genomineerd

Arrie schreef:
Diamonds is ook echt zo'n heel 'correct' nummer dat eigenlijk gewoon saai en oninteressant is.

Eens!

2-5

5. Girls Aloud - Sound of the Underground vs. Nelly Furtado - Maneater

0-1

Nodesha

Inderdaad een pittige deze.

0-2

sheep67 schreef:
Edit: ik zie het al. Die van Van Dik Hout was een nominatie van je. Toch een waardige tegenstander?

Was even frustratie idd om na al dat nomineren een persoonlijke favoriet er als allereerste en binnen vijf minuten uit te zien vliegen
Ben absoluut wel liefhebber van Coldplay ook

1-3 Kan het wel begrijpen Simon77 Een lijst met maar liefst 1024 nummers en bij de eerste de beste battle die gespeeld wordt ligt je nominatie er al uit. Ja lullig Maar met Yellow heb je een goede troef in handen die wel een paar rondes gaat overleven.

Wat stem je 50tracks?

6. Alicia Keys - Fallin' vs. Chingy - Right Thurr

0-0

0-1

Grrr Nodesha eruit tegen die vreselijke plaat. Het begint hier al slecht

Emile93 schreef:
Geen zin in deze battle:
Sarah Connor - Skin on Skin vs. Olly Murs - Dear Darlin'
Wat een onmogelijke battle! Heb ze allebei genomineerd

Ik denk wel dat je hier alleen in staat

Vorige battle was nog niet klaar. 50 tracks gaat van 1-3 ineens naar 2-4. Lion maakt 1-4. Dan maak ik er wel 1-5 van

6.

3-1

5-1

7. Linkin Park - Shadow of the Day vs. Major Lazer feat. Amber Coffmann - Get Free

5-1 Hier ook blij dat Diamonds eruit ligt, al vind ik Kosheen niet bepaald beter

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.