Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2014, 10:54 uur
447. Di-Rect – Adrenaline vs. Missy Elliott - 4 My People [Basement Jaxx Mix]
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 september 2014, 11:15 uur
Angelo schreef:
Foxy Brown had sowieso geen enkele kans gemaakt tegen Radical Face, want ze is niet middle of the road (lees: 'veilig') genoeg.
Nu ben ik niet echt gecharmeerd van dat nummer van Inna, maar het nummer waarvan ze verloor is wel echt heel... eh...
Maar ja, deze ronde zijn er sowieso veel rare uitschakelingen (Dirrty! en Gimme More bijv.).
(quote)
Foxy Brown had sowieso geen enkele kans gemaakt tegen Radical Face, want ze is niet middle of the road (lees: 'veilig') genoeg.
Nu ben ik niet echt gecharmeerd van dat nummer van Inna, maar het nummer waarvan ze verloor is wel echt heel... eh...
Maar ja, deze ronde zijn er sowieso veel rare uitschakelingen (Dirrty! en Gimme More bijv.). Haha, juist ja...
Ben jij soms helemaal anti-pop/rock? Want je mag daar best voor open staan hoor, is helemaal niet erg.
Ik ben overigens helemaal niet zo van de 'veilige' muziek, hou erg van hiphop en heb toch op Radical Face gestemd. Zo middle of the road vind ik dat nummer niet, en bovendien vind ik het gewoon een prachtig liedje.
Maarja, dan kan ik ook zeggen dat de gemiddelde pop/rock toch geen enkele kans maakt bij jou. Jammer dat mensen weer zo kort door de bocht zijn.
0
geplaatst: 13 september 2014, 11:18 uur
448. Def Rhymz - Ik Ben Niet te Stoppe vs. Christina Aguilera - Your Body
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 september 2014, 11:40 uur
Arrie schreef:
Jammer dat mensen weer zo kort door de bocht zijn.
Jammer dat mensen weer zo kort door de bocht zijn.
Alleen omdat ik schrijf dat Foxy bij voorbaat al kansloos was tegen Radical Face?
Lange tenen? Ik ben van mening dat er veelal de veiligere nummers worden door gestemd ten koste van r&b- en/of hiphop-, maar ook bijv. dance-georiënteerde nummers. Daar hoef je het verder niet mee eens te zijn. Dat het vaak pop/rocknummers betreffen, daar kan ik ook niets aan doen, maar dat betekent niet dat ik anti-pop/rock ben. Dat is -kennelijk- een conclusie die jij trekt.
0
geplaatst: 13 september 2014, 11:40 uur
0-5
449. Britney Spears feat. Madonna - Me Against the Music vs. Smith & Burrows - When the Thames Froze
1-0
449. Britney Spears feat. Madonna - Me Against the Music vs. Smith & Burrows - When the Thames Froze
1-0
0
geplaatst: 13 september 2014, 11:43 uur
Angelo schreef:
Alleen omdat ik schrijf dat Foxy bij voorbaat al kansloos was tegen Radical Face?
Lange tenen? Ik ben van mening dat er veelal de veiligere nummers worden door gestemd ten koste van r&b- en/of hiphop-, maar ook bijv. dance-georiënteerde nummers. Daar hoef je het verder niet mee eens te zijn.
Dat het vaak pop/rocknummers betreffen, daar kan ik ook niets aan doen, maar dat betekent niet dat ik anti-pop/rock ben. Dat is -kennelijk- een conclusie die jij trekt.
(quote)
Lange tenen? Ik ben van mening dat er veelal de veiligere nummers worden door gestemd ten koste van r&b- en/of hiphop-, maar ook bijv. dance-georiënteerde nummers. Daar hoef je het verder niet mee eens te zijn. Dat het vaak pop/rocknummers betreffen, daar kan ik ook niets aan doen, maar dat betekent niet dat ik anti-pop/rock ben. Dat is -kennelijk- een conclusie die jij trekt.
Het was geen conclusie, het was een vraag.

0
geplaatst: 13 september 2014, 11:47 uur
Wel weer leuk die discussies. Ik heb namelijk juist het idee dat veel 'rock'nummers er kansloos uitvliegen tegen matige top40 prut 

0
geplaatst: 13 september 2014, 12:01 uur
Simon77 schreef:
Wel weer leuk die discussies. Ik heb namelijk juist het idee dat veel 'rock'nummers er kansloos uitvliegen tegen matige top40 prut
Zijn veel 'rock'nummers dan niet matig top40 prut? Ik dacht dat ik namelijk net nog Di-Rect voorbij zag komen.

0
geplaatst: 13 september 2014, 12:42 uur
450. Nina Kinert – Beast vs. Calvin Harris & Alesso feat. Hurts - Under Control
* denotes required fields.