Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2014, 00:31 uur
Ik heb helemaal niets met het gebrabbel van de Jeugd van Tegenwoordig. En Watskeburt vind ik van hun repertoire nog 1 van de zwakste nummers.
Maar goed, er zijn genoeg mensen die het vast geweldig vinden. Smaken moeten ook genoeg verschillen, niet waar ?
Maar goed, er zijn genoeg mensen die het vast geweldig vinden. Smaken moeten ook genoeg verschillen, niet waar ?

0
geplaatst: 13 september 2014, 00:36 uur
0
geplaatst: 13 september 2014, 00:44 uur
mauricedegier schreef:
Ik heb helemaal niets met het gebrabbel van de Jeugd van Tegenwoordig. En Watskeburt vind ik van hun repertoire nog 1 van de zwakste nummers.
Dat kan, ging me vooral om de term die je gebruikte.

0
geplaatst: 13 september 2014, 06:25 uur
4-5
443. Justin Timberlake - What Goes Around... Comes Around vs. Ida Corr & Fedde Le Grand - Let Me Think About It
1-0
443. Justin Timberlake - What Goes Around... Comes Around vs. Ida Corr & Fedde Le Grand - Let Me Think About It
1-0
0
geplaatst: 13 september 2014, 07:20 uur
444. Hoobastank - The Reason vs. Faith Evans - Mesmerized [Freemasons Mix]
0
geplaatst: 13 september 2014, 09:35 uur
445. Creed - With Arms Wide Open vs. Kylie Minogue - Slow
1-0
1-0
0
geplaatst: 13 september 2014, 10:08 uur
446. The Pussycat Dolls feat. Snoop Dogg – Buttons vs. Kate Ryan - Ella Elle L'a
1-0
1-0
0
geplaatst: 13 september 2014, 10:14 uur
NewYorkCityLight schreef:
Jammer van 'Bruised Water' en Foxy Brown
edit: en Inna!!!!! Was ik maar op tijd geweest
Stom leven buiten MuMe ook. Ik ben een avondje sporten en het loopt volledig uit de hand.
Jammer van 'Bruised Water' en Foxy Brown

edit: en Inna!!!!! Was ik maar op tijd geweest
Stom leven buiten MuMe ook. Ik ben een avondje sporten en het loopt volledig uit de hand. Foxy Brown had sowieso geen enkele kans gemaakt tegen Radical Face, want ze is niet middle of the road (lees: 'veilig') genoeg.
Nu ben ik niet echt gecharmeerd van dat nummer van Inna, maar het nummer waarvan ze verloor is wel echt heel... eh...
Maar ja, deze ronde zijn er sowieso veel rare uitschakelingen (Dirrty! en Gimme More bijv.).* denotes required fields.