Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:28 uur
1-5
31. Mad'House - Like a Prayer vs. Mohombi - Bumpy Ride
0-1
31. Mad'House - Like a Prayer vs. Mohombi - Bumpy Ride
0-1
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:30 uur
2-2, Bumpy Ride kan eigenlijk ook niet. 
I wanna boom bang bang with your body yo,
Were gonna rough it up before we take it slow,
Girl let me rock you rock you like a rodeo,
its gonna be a bumpy ride

I wanna boom bang bang with your body yo,
Were gonna rough it up before we take it slow,
Girl let me rock you rock you like a rodeo,
its gonna be a bumpy ride

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:30 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:31 uur
2-3
Bumpy Ride
Bovendien komt die van Mad'House in aanmerking voor een van de slechtste covers ooit.
Bumpy Ride

Bovendien komt die van Mad'House in aanmerking voor een van de slechtste covers ooit.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:31 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:36 uur
4-5 beiden slecht, die verkrachting door Madhouse is het ergste
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:37 uur
32. Britney Spears – Everytime vs. Jade Anderson - Sugarhigh
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:37 uur
Hehehe ik heb die van Mad'House expres niet genomineerd omdat ik wist dat het toch nutteloos was maar ik vind 't nog steeds een geweldige cover. Met het origineel heb ik niet zoveel, één van de mindere Madonna singles.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:45 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:46 uur
NewYorkCityLight schreef:
Hehehe ik heb die van Mad'House expres niet genomineerd omdat ik wist dat het toch nutteloos was maar ik vind 't nog steeds een geweldige cover. Met het origineel heb ik niet zoveel, één van de mindere Madonna singles.
Grappig ik vind dat dus het beste nummer van Madonna

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:49 uur
NewYorkCityLight schreef:

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:53 uur
Ik lees dat ze de dochter van Jon Anderson (zanger van Yes) is. 

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:54 uur
1-2
Kende die tweede niet maar valt wel mee.
Het origineel van Like a Prayer vind ik uitstekend, die cover van Mad'house is waardeloos.
Kende die tweede niet maar valt wel mee.
Het origineel van Like a Prayer vind ik uitstekend, die cover van Mad'house is waardeloos.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 22:58 uur
Overigens was voor mij Like a Prayer ook nooit een favoriet, maar ben ik het een stuk meer gaan waarderen nadat het live het hoogtepunt van het concert was.
(ook de afsluiter, geloof ik)
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:04 uur
Arrie schreef:
Overigens was voor mij Like a Prayer ook nooit een favoriet, maar ben ik het een stuk meer gaan waarderen nadat het live het hoogtepunt van het concert was.
(ook de afsluiter, geloof ik) Misschien moet ik Madonna dan maar gewoon in concert gaan zien

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:23 uur
Welke tour bedoel je precies waar je heen was? Want ze heeft de gewoonte om het nummer iedere keer in een wat andere uitvoering te doen
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:24 uur
catdog schreef:
Welke tour bedoel je precies? Want ze heeft de gewoonte om het nummer iedere keer in een wat andere uitvoering te doen
(quote)
Welke tour bedoel je precies? Want ze heeft de gewoonte om het nummer iedere keer in een wat andere uitvoering te doen
De laatste, de MDNA-tour dus. Met een gospelkoor.
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:25 uur
Ahaa dat is een nog redelijk "normale" uitvoering geweest. Wel een hoogtepunt idd. Het enthousiasme van het publiek bereikte daar z'n toppunt
* denotes required fields.