Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:28 uur
Bumpy Ride is nog best een grote hit geweest meen ik me te herinneren? Niet dat ik em goed vind
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:35 uur
catdog schreef:
Ahaa dat is een nog redelijk "normale" uitvoering geweest. Wel een hoogtepunt idd. Het enthousiasme van het publiek bereikte daar z'n toppunt
Ahaa dat is een nog redelijk "normale" uitvoering geweest. Wel een hoogtepunt idd. Het enthousiasme van het publiek bereikte daar z'n toppunt
Was je er ook bij?

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:36 uur
tbouwh schreef:
Bumpy Ride is nog best een grote hit geweest meen ik me te herinneren? Niet dat ik em goed vind
Klopt. Ik geloof dat het de tweede plaats heeft behaald. Hoezo? (Ik vind hem trouwens wel leuk)
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:37 uur
Ja dat was het eerste Madonna concert waar ik live bij was. Haar vorige concerten bekijk ik ook graag op DVD/BluRay. Altijd een belevenis. Je vergeet gewoon compleet dat de beste madam eigenlijk niet zingen kan.

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:38 uur
32. Britney Spears – Everytime vs. Jade Anderson - Sugarhigh
4-2 door de fantastische scene uit Spring Breakers
4-2 door de fantastische scene uit Spring Breakers
0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:41 uur
catdog schreef:
Ja dat was het eerste Madonna concert waar ik live bij was. Haar vorige concerten bekijk ik ook graag op DVD/BluRay. Altijd een belevenis. Je vergeet gewoon compleet dat de beste madam eigenlijk niet zingen kan.
(quote)
Voor mij ook de eerste. Ook de laatste trouwens. Ik ga niet nog eens zo'n bedrag uitgeven.

0
geplaatst: 26 augustus 2014, 23:41 uur
Het lijkt wel een chatbox hier. 
5-2
33. Alicia Keys - Doesn't Mean Anything vs. Gigi d’Agostino - L’Amour Toujours
1-0

5-2
33. Alicia Keys - Doesn't Mean Anything vs. Gigi d’Agostino - L’Amour Toujours
1-0
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 00:01 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 00:12 uur
Poeh, ik ga maar voor het grootste jeugdsentiment in dezen...
3-3
3-3
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 05:59 uur
4-5
34. Gabriel Rios - Broad Daylight vs. P. Diddy feat. Black Rob & Mark Curry - Bad Boy for Life
1-0
34. Gabriel Rios - Broad Daylight vs. P. Diddy feat. Black Rob & Mark Curry - Bad Boy for Life
1-0
* denotes required fields.