MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:
Bumpy Ride is nog best een grote hit geweest meen ik me te herinneren? Niet dat ik em goed vind

catdog schreef:
Ahaa dat is een nog redelijk "normale" uitvoering geweest. Wel een hoogtepunt idd. Het enthousiasme van het publiek bereikte daar z'n toppunt

Was je er ook bij?

tbouwh schreef:
Bumpy Ride is nog best een grote hit geweest meen ik me te herinneren? Niet dat ik em goed vind

Klopt. Ik geloof dat het de tweede plaats heeft behaald. Hoezo? (Ik vind hem trouwens wel leuk)

Arrie schreef:
(quote)

Was je er ook bij?

Ja dat was het eerste Madonna concert waar ik live bij was. Haar vorige concerten bekijk ik ook graag op DVD/BluRay. Altijd een belevenis. Je vergeet gewoon compleet dat de beste madam eigenlijk niet zingen kan.

32. Britney Spears – Everytime vs. Jade Anderson - Sugarhigh

4-2 door de fantastische scene uit Spring Breakers

catdog schreef:
(quote)

Ja dat was het eerste Madonna concert waar ik live bij was. Haar vorige concerten bekijk ik ook graag op DVD/BluRay. Altijd een belevenis. Je vergeet gewoon compleet dat de beste madam eigenlijk niet zingen kan.

Voor mij ook de eerste. Ook de laatste trouwens. Ik ga niet nog eens zo'n bedrag uitgeven.

Het lijkt wel een chatbox hier.

5-2

33. Alicia Keys - Doesn't Mean Anything vs. Gigi d’Agostino - L’Amour Toujours

1-0

2-1.. Beide goed

Angelo schreef:
Het lijkt wel een chatbox hier.

De gezelligste KO van MuMe.

Poeh, ik ga maar voor het grootste jeugdsentiment in dezen...

3-3

4-5

34. Gabriel Rios - Broad Daylight vs. P. Diddy feat. Black Rob & Mark Curry - Bad Boy for Life

1-0

35. Michelle - Out on My Own vs. Aerosmith - Jaded

1-4, allebei niet veel soeps.

2-4, deze van Aerosmith vind ik nu ook niet zo denderend

mol
3-5

Gast
geplaatst: vandaag om 08:51 uur

geplaatst: vandaag om 08:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.