MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:

Angelo schreef:
5-4, die van Novastar is nóg erger dan die van Ke$ha, heel vervelend nummer.

Kom nou, dat nummer van Novastar is misschien wat minder toegankelijk en vergt meerdere luisterbeurten maar heeft muzikaal en vocaal veel meer te bieden dan die troep van Ke$ha.

3-1

al vind ik deze van Krezip ook wel sympathiek.

Cured
4-1

LucM schreef:

Kom nou, dat nummer van Novastar is misschien wat minder toegankelijk en vergt meerdere luisterbeurten maar heeft muzikaal en vocaal veel meer te bieden dan die troep van Ke$ha.

“Minder toegankelijk”? Dit is dertien in een dozijn ten top, typische middle of the road Benelux-pop/rock dat zelfs op het Eurovisie Songfestival niet langs de halve-finale zou raken. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het niks.

Angelo schreef:
“Minder toegankelijk”? Dit is dertien in een dozijn ten top, typische middle of the road Benelux-pop/rock dat zelfs op het Eurovisie Songfestival niet langs de halve-finale zou raken. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het niks.

Gaan wij het ESF - waar de muziek even vergankelijk is als die van Ke$ha - als referentiekader nemen? Artiesten als bv. Frank Boeijen en Spinvis zouden ook nooit door de halve finale raken maar daarom is hun muziek niet minder net als die van Novastar (misschien middle of the road maar prachtige muzikant).

LucM schreef:
Gaan wij het ESF - waar de muziek even vergankelijk is als die van Ke$ha - als referentiekader nemen? Artiesten als bv. Frank Boeijen en Spinvis zouden ook nooit door de halve finale raken maar daarom is hun muziek niet minder net als die van Novastar (misschien middle of the road maar prachtige muzikant).

Die associatie maakte ik niet om de kwaliteit van hem als muzikant ter discussie te stellen, maar om aan te geven hoe volkomen nietszeggend en standaard dat nummer van hem is. Heeft niets leuks te bieden. Dan heb ik nog liever een catchy popliedje van een totale non-zangeres als Ke$ha dat nog enigszins memorabel is.

Ik zie trouwens Frank Boeijen met het juiste (Nederlandstalige) nummer best de finale halen hoor, mitsdien het melancholisch en donker genoeg klinkt in de oren van de buitenlanders. De kansen van Spinvis acht ik ook nihil, maar da’s ook niet zo raar: matige zanger die ik ook vaak irritant vind.

5-3 Beide niet boeiend

49. Postman & Anouk – Downhill vs. Foster the People - Houdini

Cured
2-3

4-5

50. Benny Benassi – Satisfaction vs. Timbaland feat. Justin Timberlake - Carry Out

0-1

Ke$ha wint van Novastar

Foster wint van Postman & ex

1-2

2-3 Satisfaction

51. Saybia - I Surrender vs. Backstreet Boys - Show Me The Meaning Of Being Lonely

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.