Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 23:24 uur
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er zo leuk is aan Full Circle? Ik hoor t er echt niet in...
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 23:41 uur
Mooi is al een betere omschrijving dan leuk.
Het is een soort combinatie van de erg sfeervolle folk (een beetje donkere folk), en de zang die mij weet te raken. Klopt ook allemaal met het onderwerp: drugs. Sfeer plus emotie dus. Prachtig liedje!
Het is een soort combinatie van de erg sfeervolle folk (een beetje donkere folk), en de zang die mij weet te raken. Klopt ook allemaal met het onderwerp: drugs. Sfeer plus emotie dus. Prachtig liedje!
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 23:44 uur
Overigens, voor de liefhebbers van Full Circle, hun laatste single No More Losing the War is ook erg mooi! Weliswaar iets minder pakkend, maar wel nog iets donkerder en iets emotioneler. Wat andere dingen van Half Moon Run hebben me helaas dan weer niet weten te pakken, maar Full Circle en No More Losing the War zijn pareltjes.
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 07:23 uur
Wat Arrie zegt, mooi sfeervol liedje. Een die je niet direct met een medium als de top 40 associeert, maar er wel in thuishoort;
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 11:54 uur
107. Justin Timberlake – Mirrors vs. Alicia Keys - Empire State of Mind: Part II [Broken Down]
* denotes required fields.