MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:

3-4

53. The Heavy - How You Like Me Now vs. Röyksopp - Only This Moment

0-1

Cured
0-2

0-6

54. Sugababes - Round Round vs. Lady GaGa – Poker Face

1-0

6-5

55. Justin Timberlake – Lovestoned (I Think She Knows) vs. Stromae - Alors on Danse

0-1

volgens mij is er bij de vorige battle iets misgegaan bij die stem van Supersid, maar ik kan niet goed afleiden of hij nu Sugababes of LG stemde.

Als ik het goed zie staat het nu 7-6 ipv 7-5

tbouwh schreef:
volgens mij is er bij de vorige battle iets misgegaan bij die stem van Supersid, maar ik kan niet goed afleiden of hij nu Sugababes of LG stemde.

Die stemde op Lady Gaga waardoor de stand in die battle momenteel 7-6 is. Twee punten verschil volgens mij, dus die battle moet nog afgemaakt worden:

7-6

55. Justin Timberlake – Lovestoned (I Think She Knows) vs. Stromae - Alors on Danse

0-3

0-4

Dat Round Round niet met 6-0 wint van Poker Face

7-7

0-5

Gast
geplaatst: vandaag om 13:06 uur

geplaatst: vandaag om 13:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.