MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:

tbouwh schreef:
Kan iemand uitleggen, Mark bijv., wat er zo fantastisch is aan de Sugababes? ik heb niks tegen ze, en vind ze ook niet slecht, maar verder vind ik het totaal geen bijzondere muziek..
Nu ze hier zo hoog scoren word ik toch benieuwd

Tsja als je de singles al niet leuk vindt zijn de Sugababes gewoon niks voor jou. En je moet wel een beetje van popmuziek houden. Ik vind dat de Sugababes echt fantastische popsingles hebben gemaakt. Lekker in het gehoor liggend, maar wel op een niveau dat de gemiddelde top40 plaat ruimschoots overstijgd. Maar ik ben helemaal niet objectief als het op de 'Babes aankomt

3-3 Sugababes aandoenlijk trio met lekkere nummers en/of andersom

3-4

sheep67 schreef:
3-3 Sugababes aandoenlijk trio met lekkere nummers en/of andersom

In welke formatie van de 4 die we gehad hebben?

Ja das waar! Antwoord: Ach, als die blonde er maar bij zit Heide Range en natuurlijk ook Mutya Buena.
Ben even wiki ingedoken.... Maar ook leuke nummers hoor

3-7 Niks mis met Sugababes maar dat andere nummer was wel een stukje sterker.

NewYorkCityLight schreef:
(quote)

Tsja als je de singles al niet leuk vindt zijn de Sugababes gewoon niks voor jou. En je moet wel een beetje van popmuziek houden. Ik vind dat de Sugababes echt fantastische popsingles hebben gemaakt. Lekker in het gehoor liggend, maar wel op een niveau dat de gemiddelde top40 plaat ruimschoots overstijgd. Maar ik ben helemaal niet objectief als het op de 'Babes aankomt
Ik houd zeker wel van popmuziek hoor, maar dat is een breed begrip; van de singles uit deze ko die ik heb beluisterd zit er ook nog wel verschil tussen, sommige vind ik nog best aardig. Dank voor je uitleg;

29. Nelly Furtado - All Good Things (Come to an End) vs. Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down

0-1

1-1, beste van NF

2-1

Inderdaad beste van NF, AM-nummer is eigenlijk even sterk.

7-5

30. Amy Winehouse - You Know I'm No Good vs. Red Hot Chili Peppers - Roadtrippin'

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.