Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 19:32 uur
tbouwh schreef:
Kan iemand uitleggen, Mark bijv., wat er zo fantastisch is aan de Sugababes? ik heb niks tegen ze, en vind ze ook niet slecht, maar verder vind ik het totaal geen bijzondere muziek..
Nu ze hier zo hoog scoren word ik toch benieuwd
Kan iemand uitleggen, Mark bijv., wat er zo fantastisch is aan de Sugababes? ik heb niks tegen ze, en vind ze ook niet slecht, maar verder vind ik het totaal geen bijzondere muziek..
Nu ze hier zo hoog scoren word ik toch benieuwd
Tsja als je de singles al niet leuk vindt zijn de Sugababes gewoon niks voor jou. En je moet wel een beetje van popmuziek houden. Ik vind dat de Sugababes echt fantastische popsingles hebben gemaakt. Lekker in het gehoor liggend, maar wel op een niveau dat de gemiddelde top40 plaat ruimschoots overstijgd. Maar ik ben helemaal niet objectief als het op de 'Babes aankomt

0
geplaatst: 16 oktober 2014, 19:34 uur
3-3 Sugababes aandoenlijk trio met lekkere nummers en/of andersom
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 19:54 uur
sheep67 schreef:
In welke formatie van de 4 die we gehad hebben?

0
geplaatst: 16 oktober 2014, 19:59 uur
Ja das waar! Antwoord: Ach, als die blonde er maar bij zit Heide Range en natuurlijk ook Mutya Buena.
Ben even wiki ingedoken.... Maar ook leuke nummers hoor
Ben even wiki ingedoken.... Maar ook leuke nummers hoor

0
geplaatst: 16 oktober 2014, 20:01 uur
3-7 Niks mis met Sugababes maar dat andere nummer was wel een stukje sterker.
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 20:01 uur
NewYorkCityLight schreef:
Tsja als je de singles al niet leuk vindt zijn de Sugababes gewoon niks voor jou. En je moet wel een beetje van popmuziek houden. Ik vind dat de Sugababes echt fantastische popsingles hebben gemaakt. Lekker in het gehoor liggend, maar wel op een niveau dat de gemiddelde top40 plaat ruimschoots overstijgd. Maar ik ben helemaal niet objectief als het op de 'Babes aankomt
Ik houd zeker wel van popmuziek hoor, maar dat is een breed begrip; van de singles uit deze ko die ik heb beluisterd zit er ook nog wel verschil tussen, sommige vind ik nog best aardig. Dank voor je uitleg;(quote)
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 20:02 uur
29. Nelly Furtado - All Good Things (Come to an End) vs. Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down
0-1
0-1
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 20:07 uur
2-1
Inderdaad beste van NF, AM-nummer is eigenlijk even sterk.
Inderdaad beste van NF, AM-nummer is eigenlijk even sterk.
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 20:36 uur
7-5
30. Amy Winehouse - You Know I'm No Good vs. Red Hot Chili Peppers - Roadtrippin'
1-0
30. Amy Winehouse - You Know I'm No Good vs. Red Hot Chili Peppers - Roadtrippin'
1-0
* denotes required fields.