Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: D
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2014, 03:04 uur
4-8
De halve finalisten zijn stuk voor stuk prachtig, maar toch een beetje jammer dat de twee beste nummers niet in de finale lijken te komen.
De halve finalisten zijn stuk voor stuk prachtig, maar toch een beetje jammer dat de twee beste nummers niet in de finale lijken te komen.
0
geplaatst: 1 november 2014, 08:10 uur
finaletijd! En topsong zonder meer tegen mijn persoonlijke favoriet.
Tot 12, 2 verschil
1. (Don’t Fear) the Reaper – Blue Öyster Cult vs. Don't Bang the Drum - The Waterboys
0-1
Tot 12, 2 verschil
1. (Don’t Fear) the Reaper – Blue Öyster Cult vs. Don't Bang the Drum - The Waterboys
0-1
0
geplaatst: 1 november 2014, 10:32 uur
0
geplaatst: 1 november 2014, 10:35 uur
Edgar18 schreef:
2-6
Als zelfs thelion niet voor Curtis stemt wordt het natuurlijk een moeilijk verhaal.
2-6
Als zelfs thelion niet voor Curtis stemt wordt het natuurlijk een moeilijk verhaal.
G*%$@#%*))e
Heb verkeerd gestemd, natuurlijk moest mijn stem naar Curtis.............
0
geplaatst: 1 november 2014, 10:40 uur
Dat is wel jammer zeg. Maar goed, aardige kans dat de waterjongens nog steeds wel gewonnen hadden. Klopte je stem op Blue Hotel (tegen Green Onions) van gisteren wel of ook niet
.
.
0
geplaatst: 1 november 2014, 10:42 uur
Ja die klopt wel, Green Onions is goed, maar Chris Isaak's Blue Hotel is buiten categorie.........
0
geplaatst: 1 november 2014, 11:22 uur
3-9
Mooie ontdekking, dat Don't Bang The Drum! Prachtnummer. Inderdaad ja, ik kende het nog niet. Zo zie je maar, zo'n K.O.'s hebben wel degelijk z'n nut
Mooie ontdekking, dat Don't Bang The Drum! Prachtnummer. Inderdaad ja, ik kende het nog niet. Zo zie je maar, zo'n K.O.'s hebben wel degelijk z'n nut

0
geplaatst: 1 november 2014, 11:24 uur
Ik kende zelfs geen enkele van de halve finalisten voor deze K.O. denk ik. Goed, weer wat gaten in mijne cultuur gedicht dus!
0
geplaatst: 1 november 2014, 12:00 uur
JoaMuse schreef:
Ik kende zelfs geen enkele van de halve finalisten voor deze K.O. denk ik. Goed, weer wat gaten in mijne cultuur gedicht dus!
Beviel het zo slecht dat je op geen van de finalisten wenst te stemmen?

0
geplaatst: 1 november 2014, 12:03 uur
Haha, ik vind de nummers wel oké, maar heb voorlopig niet echt een voorkeur.

0
geplaatst: 1 november 2014, 18:34 uur
Mooie winnaar, maar ik had liever dftr op de hoogste trede gezien
* denotes required fields.