MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Below 4. Zero (Albums K.O.)

zoeken in:
johannesA schreef:
Die van Nas ken ik zeker niet, maar HC vind ik wel erg goed. Toch maar geen punt uitdelen denk ik.

Als je de plaat niet kent moet je idd geen punten uitdelen, hopelijk houdt iedere stemmer zich er ook aan want het lijkt het me sterk dat alle meespelende alle albums hier zullen kennen en wel gewoon elke battle mee stemmen.

vigil schreef:
(quote)

Als je de plaat niet kent moet je idd geen punten uitdelen, hopelijk houdt iedere stemmer zich er ook aan want het lijkt het me sterk dat alle meespelende alle albums hier zullen kennen en wel gewoon elke battle mee stemmen.

Niet helemaal mee eens, als een bepaalde groep of muziekstroming je niet aanstaat koop / luister je die ook bewust niet.
Staat er dan zo'n album tegen over een album van je persoonlijke favoriet o.i.d. kun je toch gewoon stemmen omdat de ene muziek je beter bevalt dan de andere.

16. Genesis - Invisible Touch vs. Pet Shop Boys - Actually

Cured
2-2

Rudi S schreef:
(quote)
Niet helemaal mee eens, als een bepaalde groep of muziekstroming je niet aanstaat koop / luister je die ook bewust niet. Staat er dan zo'n album tegen over een album van je persoonlijke favoriet o.i.d. kun je toch gewoon stemmen omdat de ene muziek je beter bevalt dan de andere.

Dan kunnen we dus beter een artiesten KO gaan houden...

Dit soort spelletjes hebben ook als doel om wat muziek te leren kennen ipv alleen maar proberen je eigen favorieten te laten winnen. Maar goed daar zal ik wel weer de enige in zijn en het is principe ook een bekend fenomeen en sommige komen zo hun dagen door, nou prima.

johannesA
3-2

Casartelli (moderator)
3-4

Casartelli (moderator)
17. Tracy Chapman - Tracy Chapman vs. Los Lobos - Good Morning Aztlan

Cured
1-1

vigil schreef:
(quote)

Dan kunnen we dus beter een artiesten KO gaan houden...

Dit soort spelletjes hebben ook als doel om wat muziek te leren kennen ipv alleen maar proberen je eigen favorieten te laten winnen. Maar goed daar zal ik wel weer de enige in zijn en het is principe ook een bekend fenomeen en sommige komen zo hun dagen door, nou prima.

Nou,jij draait mijn opmerking wel in een hele negative richting.
Even om het heel duidelijk te maken, als een groep die ik echt beluisterd heb maar gewoon niet goed vind zoals Immortal tegenover een favoriet album van The Velvet Underground staat kan ik toch op dat album stemmen omdat ik Immortal niet goed vind, dit heeft toch niets met tijdverdrijf te maken.
Sterker nog doe maar eeen voorstel hoe ik mijn stem gedrag kan verbeteren

Rudi S schreef:
(quote)
Nou,jij draait mijn opmerking wel in een hele negative richting. Even om het heel duidelijk te maken, als een groep die ik echt beluisterd heb maar gewoon niet goed vind zoals Immortal tegenover een favoriet album van The Velvet Underground staat kan ik toch op dat album stemmen omdat ik Immortal niet goed vind, dit heeft toch niets met tijdverdrijf te maken. Sterker nog doe maar eeen voorstel hoe ik mijn stem gedrag kan verbeteren

En jij draait het nu naar een persoonlijk vlak

Ik bedoel het in het algemeen, wie de schoen past enzo. Verder moet iedereen zelf uitmaken hoe deze wilt stemmen maar mijn visie is om de een met de ander te kunnen vergelijken moet ik ze beide kennen.

vigil schreef:
(quote)

En jij draait het nu naar een persoonlijk vlak

Tja, dat krijg je als je met zo'n buitengewone fanatieke en positive instelling aan zo'n muziekgame begint

Rudi S schreef:
(quote)
Tja, dat krijg je als je met zo'n buitengewone fanatieke en positive instelling aan zo'n muziekgame begint

Wat natuurlijk enkel maar te prijzen is

Cured
heren, heren....(zei een bekende televisiepresentattor in '84)

Cured schreef:
heren, heren....(zei een bekende televisiepresentattor in '84)

De kogel is door de kerk. Euh, tv-studio.

Cured
@GG: inderdaad, die....matte, Karel was niet bang...duh!! !)je lei, kom !!) bijna een echte K.O.
pakslaag in praatprogramma

stand: 1-1

Rudi S schreef:
(quote)

Niet helemaal mee eens, als een bepaalde groep of muziekstroming je niet aanstaat koop / luister je die ook bewust niet.
Staat er dan zo'n album tegen over een album van je persoonlijke favoriet o.i.d. kun je toch gewoon stemmen omdat de ene muziek je beter bevalt dan de andere.

Want als je een paar nummers van Zappa kent (laten we zeggen Dancin' Fool, Bobby Brown Goes Down en Don't Eat the Yellow Snow - allen humoristische rock) dan kun je tegen een album als Hot Rats (jazz) of The Yellow Shark (puur klassieke muziek) stemmen zonder die gehoord te hebben...

Stemmen zonder het andere album/nummer gehoord te hebben is echt doodzonde voor K.O.'s.

Cured
Ontkom je niet aan. Niemand kent alle albums van voor naar achteren.

Cured

stand: 2-1

Cured schreef:
Niemand kent alle albums van voor naar achteren.

Leo Blokhuis

Cured
Ja, tot 1977 . Kom op stemmen, mensen...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:35 uur

geplaatst: vandaag om 13:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.