MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Below 4. Zero (Albums K.O.)

zoeken in:

Cured
2-2 dus

johannesA
Die van Nas ken ik zeker niet, maar HC vind ik wel erg goed. Toch maar geen punt uitdelen denk ik.

johannesA schreef:
Die van Nas ken ik zeker niet, maar HC vind ik wel erg goed. Toch maar geen punt uitdelen denk ik.

Nas is in zijn genre eigenlijk niets bijzonders.......... Laat staan in general.

johannesA
thelion schreef:

Nas is in zijn genre eigenlijk niets bijzonders.......... Laat staan in general.

Nas staat op nummer 11 in de top 250, dus een prutser zal het wel niet zijn ,denk ik dan ,

Cured
1. Eagles - Hotel California vs. Nas - Life Is Good

stand: 3-2 (tot de 4 !)

Life Is Good was juist een ijzersterke comeback van Nas! Echt een goed album, vooral de eerste 3 nummers zijn bijna Illmatic-niveau.

2. Boston – Boston vs. Can - Monster Movie

Cured
1-0

johannesA
2-4

3. Boards Of Canada - Tomorrow's Harvest vs. Neil Young & Crazy Horse - Psychedelic Pill

Cured
1-0

Ah jammer, ontdek dit topic net te laat voor de nominaties.

4. The Knife - Silent Shout vs. The Human League - Dare

0-0

Cured
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.