MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Four Seasons K.O. - Autumn

zoeken in:
Arrie schreef:
Waar hebbem jullie nou allemaal geluisterd naar The Field?

Naar niks, maar als ik moet kiezen tussen een nummer dat onvindbaar is of Eva Cassidy dan maar die laatste

9. Inspiral Carpets - She Comes in the Fall vs. Jeff Wayne feat. Justin Hayward - Forever Autumn

0-1

dynamo d schreef:
(quote)

Naar niks, maar als ik moet kiezen tussen een nummer dat onvindbaar is of Eva Cassidy dan maar die laatste

Ah dan lijkt je stem me ongeldig... Geldt dat ook voor de andere stemmers?

Arrie schreef:
(quote)

Ah dan lijkt je stem me ongeldig... Geldt dat ook voor de andere stemmers?

ok, see you in court. meen je dit nou serieus?

dynamo d schreef:
(quote)

ok, see you in court. meen je dit nou serieus?

Ja. Je ziet dat anderen wel hebben gestemd, vraag dan op z'n minst even waar die het vandaan hebben en laat het zelf rusten. Het lijkt me niet de bedoeling om tegen een nummer te stemmen als je het niet gehoord hebt.

Laatst was het bijvoorbeeld ook het geval, ik gaf aan dat ik het niet kon vinden en toen heeft GrafGantz het even netjes geupload, en kwam Angelo ook al met een link aan.

We kunnen eventueel alvast verder met de volgende.

Bovendien ben ik erg benieuwd naar het nummer van The Field.

Arrie schreef:
(quote)

Ja. Je ziet dat anderen wel hebben gestemd, vraag dan op z'n minst even waar die het vandaan hebben en laat het zelf rusten. Het lijkt me niet de bedoeling om tegen een nummer te stemmen als je het niet gehoord hebt.

Laatst was het bijvoorbeeld ook het geval, ik gaf aan dat ik het niet kon vinden en toen heeft GrafGantz het even netjes geupload, en kwam Angelo ook al met een link aan.

We kunnen eventueel alvast verder met de volgende.

Bovendien ben ik erg benieuwd naar het nummer van The Field.

tjongejonge, ik schrap mijn stem wel.

Ben ik nou zo enorm onredelijk dan? Als niemand het verder met me eens is, gaan we wel gewoon verder...

Het is overigens de nominatie van GrafGantz, zie ik. Wie weet kan hij weer een poging doen om het te uploaden?

Arrie schreef:
Waar hebbem jullie nou allemaal geluisterd naar The Field?

Op m'n eigen harde schijf

Arrie schreef:
Ben ik nou zo enorm onredelijk dan? Als niemand het verder met me eens is, gaan we wel gewoon verder...

Het is overigens de nominatie van GrafGantz, zie ik. Wie weet kan hij weer een poging doen om het te uploaden?

Zit tv te kijken mrt m"n meisje, met een hapje en een drankje. Gaat hem dus niet worden, sorry. Geen idee dattie zo exclusief was overigens.

Oh, trouwens. Je zou het ook niet leuk vinden als jouw eigen nominatie rücksichtlos weg wordt gestemd omdat mensen het niet kunnen vinden, denk ik. Het gaat toch ook om toffe muziek met elkaar te delen?

GrafGantz schreef:
(quote)

Zit tv te kijken mrt m"n meisje, met een hapje en een drankje. Gaat hem dus niet worden, sorry. Geen idee dattie zo exclusief was overigens.

Als jij nou ergens morgen dat nummer op YouTube zet, maken we dan die battle af, en gaan we nu alvast verder met de andere battles. Is dat een idee? Ik opper het maar hoor, dynamo d vindt me blijkbaar al erg vervelend, dus als iedereen verder gewoon voor is om een onvindbaar nummer meteen eruit te gooien, leg ik me daar bij neer.

Ik snap jouw stelling wel Arrie maar er moet geen onenigheid over ontstaan. Da's wel jammer natuurlijk. Het is en blijft ontspanning dit........ Ik heb net overal gezocht behalve op de schijf van Micha: onvindbaar dus.

sheep67 schreef:
Ik snap jouw stelling wel Arrie maar er moet geen onenigheid over ontstaan. Da's wel jammer natuurlijk. Het is en blijft ontspanning dit........ Ik heb net overal gezocht behalve op de schijf van Micha: onvindbaar dus.

Ja, ik wilde ook helemaal niet vervelend zijn! Maar in de disco KO gebeurde her ook eens, toen heeft Micha het betreffende nummer zelf op YouTube gezet. Lijkt me hier ook een prima oplossing.

Ik vind het gewoon jammer als men iets wegstemt, omdat men het niet kan vinden. Geef dan aan: 'ik kan het niet vinden, jullie wel? Wat doen we hiermee, jongens?' Het was verder helemaal geen persoonlijke aanval naar dynamo d.

De beste oplossing voor deze en andere battles lijkt me dat iedereen voortaan linkjes aanlevert tijdens de nominatieronde(n), net zoals wat vanzelfsprekend is in laddergames. Die linkjes kunnen dan mooi in een overzichtspost, welke makkelijk terug te vinden is. Scheelt een hoop zoeken en de kans is dan ook groter dat daadwerkelijk iedereen de nummers beluisterd.

Arrie schreef:
(quote)

Als jij nou ergens morgen dat nummer op YouTube zet, maken we dan die battle af, en gaan we nu alvast verder met de andere battles. Is dat een idee? Ik opper het maar hoor, dynamo d vindt me blijkbaar al erg vervelend, dus als iedereen verder gewoon voor is om een onvindbaar nummer meteen eruit te gooien, leg ik me daar bij neer.

valt wel mee hoor, zo vervelend vind ik het niet. was gewoon alleen eerlijk en ik stemde niet tegen het onvindbare nummer maar voor het vindbare nummer. dat is filosofisch gezien iets anders.
Ik vind het ook gemakkelijkste als er bij nominaties linkjes worden aangebracht tenzij het de Grote MuMe ladder is met merendeels bekende nummers.

9. Inspiral Carpets - She Comes in the Fall vs. Jeff Wayne feat. Justin Hayward - Forever Autumn

2-1 inmiddels

10. Tindersticks - This Fire of Autumn vs. Chris Clark - The Autumnal Clash

11. Alpha - Blue Autumn vs. Nujabes - Voice of Autumn

1-1

Ik heb mijn vriendin eens gevraagd of ze via Soulseek wil zoeken en die kan ook niks vinden, wat betreft Autumn van The Field. Ik zou zeggen: als GrafGantz aan het einde van deze ronde nog steeds niets heefr geüpload, is Eva Cassidy sowieso door.

Weer je trouwens zeker dat dat nummer echt zo heet, Micha? Ik kan niets vinden over dat nummer... Ook op Discogs bijvoorbeeld niet.

Ja, zelfde hier. Wellicht een fake release, heb hem op de PC hier staan met vier tracks, naar alle seizoenen

GrafGantz schreef:
Ja, zelfde hier. Wellicht een fake release, heb hem op de PC hier staan met vier tracks, naar alle seizoenen

Is het wellicht deze?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:51 uur

geplaatst: vandaag om 07:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.