Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2008
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2015, 09:27 uur
Graf hakt de knoop door, dat betekent dat het eindelijk tijd is voor de grote finale van 2008! We gaan tot de 12,2 verschil.
Fleet Foxes - White Winter Hmnal vs. Portishead - We Carry On
1-0
Fleet Foxes - White Winter Hmnal vs. Portishead - We Carry On
1-0
0
geplaatst: 16 januari 2015, 09:43 uur
Matige finale uiteindelijk. We Carry On vind ik een van de zwakste nummers van Third, zodoende:
3-4
3-4
0
geplaatst: 16 januari 2015, 09:53 uur
Titmeister schreef:
Matige finale uiteindelijk. We Carry On vind ik een van de zwakste nummers van Third, zodoende:
3-4
3-4

Heb je het live meegemaakt?
0
geplaatst: 16 januari 2015, 09:58 uur
ArthurDZ schreef:
Volgens mij is de stand 4-6 nu.
Volgens mij is de stand 4-6 nu.
Volgens mij 5-5... (De stem van Wibro voor Fleet Foxes is niet meegenomen)
0
geplaatst: 16 januari 2015, 10:00 uur
Ah, ik alleen als afsluiter op BKS, en toen vond ik het echt een fantastisch hoogtepunt. Wat vond jij daar dan van?
0
geplaatst: 16 januari 2015, 10:04 uur
Arrie schreef:
Ah, ik alleen als afsluiter op BKS, en toen vond ik het echt een fantastisch hoogtepunt. Wat vond jij daar dan van?
(quote)
Ah vandaar dat ik hem niet herinner, ik heb hem toen gemist, gezien ik voor het einde ben weggegaan om naar Sigur Ros te gaan. Op Lowlands heb ik hem wel als afsluiter gezien. Nu heeft een afsluiter sowieso meestal meer impact, maar gewoon op album doet het me niet veel...
0
geplaatst: 16 januari 2015, 10:06 uur
Titmeister schreef:
Ah vandaar dat ik hem niet herinner, ik heb hem toen gemist, gezien ik voor het einde ben weggegaan om naar Sigur Ros te gaan. Op Lowlands heb ik hem wel als afsluiter gezien. Nu heeft een afsluiter sowieso meestal meer impact, maar gewoon op album doet het me niet veel...
(quote)
Ah, dat is een beetje hezelfde als ik bij Untitled #8 heb. Live als afsluiter (in Paradiso) vond ik het fantastisch maar de studioversie vind ik niet bijzonder.
* denotes required fields.