MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederpop 90's

zoeken in:
Martial
5-2

Tsja de jaren 90 toch wel één van de zwakste muziekdecennia als je het mij vraagt

Martial
10. Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijd vs. Two Men Will Move You - The Goodbye Thing

1-0

Martial schreef:
Tsja de jaren 90 toch wel één van de zwakste muziekdecennia als je het mij vraagt
Mwah wat is zwak, erg wissellend in ieder geval. Hoe goed het ook is de jaren 80 klonken op een gegeven moment in essentie toch wel hetzelfde. Door de drums, het grote geluid wat iedereen wilde creeeren (van New Wave tot Hardrock). In de jaren 90 was dat toch flink anders, je had Grunge, Nederlandse kleinkunst dat helemaal terug was, eurodance, gabber, rammelende indie, Gothic (jengelende vrouwen) en groots klinkende Britpop

5-1

11. Claw Boys Claw - I am sea vs. Tröckener Kecks - In Tranen

4-2

Martial schreef:

Als je enkel rekening houdt met de hardcore house en gabber, boysbands en schlagers, inderdaad. Maar daarbuiten hadden de jaren '90 veel te bieden: grunge, britpop, triphop ...

12. Urban Dance Squad - Demagogue vs. Hero - Toen Ik Je Zag

1-0

13. Osdorp Posse - De Goeie in 't Vloeien vs. Simmer - Tidepool

1-0

Zit nu net in een Def P periode. Deze blijft waanzinnig sterk.

Battle 15 nadert met rasse schreden

2-1, uitstekend vervolg van The Serenes.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.