MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: F

zoeken in:
Cured
1-4

6. Falling - Julee Cruise vs. Five to One - The Doors

1-0

Arrie schreef:
(quote)

Juist ja...

Het is gewoon een onzinopmerking.

Onzin zou ik het nu ook niet direct noemen. Het is toch algemeen bekend dat deze site een beetje bekend staat als Radioheadmeter. En dat Radiohead betere kritieken krijgt dan EW&F. Ik vind het mooi om te zien dat zo'n leuke plaatjes zoals Fantasy, die wel iets minder om het lijf hebben dan Radiohead, het nog kunnen halen van bastions zoals Fake Plastic Trees.

Cured
2-2

Johnny Marr schreef:
(quote)

Onzin zou ik het nu ook niet direct noemen. Het is toch algemeen bekend dat deze site een beetje bekend staat als Radioheadmeter. En dat Radiohead betere kritieken krijgt dan EW&F. Ik vind het mooi om te zien dat zo'n leuke plaatjes zoals Fantasy, die wel iets minder om het lijf hebben dan Radiohead, het nog kunnen halen van bastions zoals Fake Plastic Trees.

Ja, MuMe heeft dus een subjectieve voorkeur voor Radiohead, dat maakt het nog niet kwalitatief beter.
En hoezo heeft Fantasy minder om het lijf? Je hebt me nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom FPT kwalitatief beter zou zijn...

7. Fifteen Feet of Pure White Snow - Nick Cave & The Bad Seeds vs. Fast Car - Tracy Chapman

0-0

1-5

EDIT: Zelfs 0-6 al voor dat flutnummer...

8. Frozen - Madonna vs. Freebird - Lynyrd Skynyrd

1-0

Cured
3-0

6-0

Wel raar van Nick Cave. Al is Fast Car natuurlijk prachtig...

9. Freestyler - Bomfunk MC's vs. Fly Me to the Moon - Frank Sinatra

Teunnis schreef:
0-6 al voor dat flutnummer...

Ga nondeju eens heel snel je mond spoelen!!

/edit: maak ik er voor de vorm nog even 1-7 van.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:53 uur

geplaatst: vandaag om 11:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.