MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2

zoeken in:
10, zijn mooiste misschien wel

9,5

Misschien wel inderdaad.

10

Niet over mijn score hoeven na te denken. Rest in peace, L. Cohen

Zeker zijn mooiste, RIP

10

johannesA
6.5

Misterfool
10

Zijn debuutplaat vind ik verreweg zijn mooiste plaat. Famous Blue Raincoat echter, vind ik wellicht wel zijn mooiste song. Prachtige melancholie.

10

9,3 Vijf nummers van Cohen die nog hoger op mijn lijstje staan, maar deze mag er ook zeker wezen.

Dat ie nog niet geweest was. Ook mijn absolute favoriet van Leonard Cohen. R.I.P.

10

7,5

Verre van mijn favoriet

Is er animo en gelegenheid voor een ingelaste Leonard Cohen greatest hits de komende week? Of is het een idee een dergelijke greatest hits te spelen (in een apart topic) naast het huidige spel?

Een artiest als Cohen verdient wat mij betreft een week de volle aandacht. Daarnaast is de laatste (en enige) greatest hits editie van hem al van vierenhalf jaar geleden.

En tot slot, is er iemand die zin en gelegenheid heeft deze greatest hits te leiden? Uiteraard zou ik dit zelf met liefde doen maar het is voor mij tijdtechnisch heel lastig. Als ik het doe wordt het een straight forward spel zonder mooie schrijfsels e.d. en dat doet wat mij betreft geen recht aan een groot artiest als Cohen.

Edgar18 Ben niet per se een Cohen-expert, maar ik wil best een aanzet geven. Ik zou het dan wel in een apart topic willen doen, om misverstanden te voorkomen met mensen die in de wacht staan in het reguliere 'Greatest Hits'-topic.

En een 9 voor Famous Blue Raincoat.

Sandokan-veld schreef:
Ik zou het dan wel in een apart topic willen doen, om misverstanden te voorkomen met mensen die in de wacht staan in het reguliere 'Greatest Hits'-topic.
Dat lijkt mij ook het beste ja, dan kan het gewone spel normaal doorgaan.

Als je de handschoen op wil pakken, heel graag!

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat lijkt mij ook het beste ja, dan kan het gewone spel normaal doorgaan.

Als je de handschoen op wil pakken, heel graag!

Bij deze

10

Wat mij betreft zijn beste.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.