Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 december 2015, 12:07 uur
Effectieve opener, maar alleen al op Powerslave staan minstens drie betere nummers en dan zijn we nog niet over de voorgangers begonnen. Soit... op zijn eigen merites toch ook weer gewoon een fijne stamper op de inmiddels welbekende maagdelijke galop.
8,0
8,0
0
Zephyr
geplaatst: 1 december 2015, 13:34 uur
sprak degene die bij Massive Attack - Angel het volgende neerpende :
1.2 Een van de vreselijkste nummers ooit naar mijn mening, zeker de slechtste van MA.
Dus wie overdrijft er hier nou eigenlijk het meeste...

voor Maiden een 6,5 van Z.
0
geplaatst: 1 december 2015, 14:14 uur
Nee hoor, voor een lachwekkend nummer dat ik niet serieus kan nemen en waarvan het moeite kost het uit te luisteren vind ik dat een prima cijfer.
0
geplaatst: 1 december 2015, 14:22 uur
herman schreef:
Nee hoor, voor een lachwekkend nummer dat ik niet serieus kan nemen en waarvan het moeite kost het uit te luisteren vind ik dat een prima cijfer.
(quote)
Damn, had ik toch beter Hallowed Be Thy Name gekozen....

0
geplaatst: 1 december 2015, 14:22 uur
Zephyr schreef:
1.2 Een van de vreselijkste nummers ooit naar mijn mening, zeker de slechtste van MA.
(quote)

Oh ja

Vind het nog steeds een vreselijk nummer maar zou er geen 1.2 meer aan geven, eerder een 3

0
geplaatst: 1 december 2015, 16:42 uur
Ja, ze hebben betere, eigenlijk omdat ze te veel goede nummers hebben geschreven. Seventh Son of a Seventh Son zou over de negen gaan. Deze energiestoot en voorbeeldige albumopener mag er echter ook zijn.
8,1
(De punt gebruikt men in het Nederlands om duizendtallen te scheiden. Niet 8.1 maar 8,1)
8,1
(De punt gebruikt men in het Nederlands om duizendtallen te scheiden. Niet 8.1 maar 8,1)
0
geplaatst: 1 december 2015, 16:46 uur
herman schreef:
En wat valt er dan zo te lachen, want uiteindelijk lijkt me dit toch een vrij gewoon hardrocknummer.(quote)
0
Misterfool
geplaatst: 1 december 2015, 16:50 uur
Nooit te beroerd om een maiden-nummer te beluisteren.
7.5
7.5
0
geplaatst: 1 december 2015, 17:36 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
En wat valt er dan zo te lachen, want uiteindelijk lijkt me dit toch een vrij gewoon hardrocknummer. Ik houd ook al niet echt van hardrock, Jasper.
0
geplaatst: 1 december 2015, 17:44 uur
Toch apart dat je The Number of the Beast een leuke keuze vond en een 7,5 gaf, herman.
Deze verschilt toch niet zoveel, of is je smaak erg veranderd de laatste 2 jaar?
Deze verschilt toch niet zoveel, of is je smaak erg veranderd de laatste 2 jaar?
0
geplaatst: 1 december 2015, 17:49 uur
trebremmit schreef:
Toch apart dat je The Number of the Beast een leuke keuze vond en een 7,5 gaf, herman.
Die zou ik nu wel lager geven, maar heb daar ook wel herinneringen aan.
* denotes required fields.