MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2

zoeken in:
Eén van m'n favorieten van Maiden.

8,75

zaaf
doet me niks
3.8

Casartelli (moderator)
Effectieve opener, maar alleen al op Powerslave staan minstens drie betere nummers en dan zijn we nog niet over de voorgangers begonnen. Soit... op zijn eigen merites toch ook weer gewoon een fijne stamper op de inmiddels welbekende maagdelijke galop.

8,0

2 is wel erg overdreven Herman

Jij hebt nu ook een twee staan Lex

johannesA
7.3

Zephyr
laxus11 schreef:

sprak degene die bij Massive Attack - Angel het volgende neerpende :

1.2 Een van de vreselijkste nummers ooit naar mijn mening, zeker de slechtste van MA.

Dus wie overdrijft er hier nou eigenlijk het meeste...

voor Maiden een 6,5 van Z.

laxus11 schreef:

Nee hoor, voor een lachwekkend nummer dat ik niet serieus kan nemen en waarvan het moeite kost het uit te luisteren vind ik dat een prima cijfer.

herman schreef:
(quote)

Nee hoor, voor een lachwekkend nummer dat ik niet serieus kan nemen en waarvan het moeite kost het uit te luisteren vind ik dat een prima cijfer.

Damn, had ik toch beter Hallowed Be Thy Name gekozen....

Zephyr schreef:
(quote)

sprak degene die bij Massive Attack - Angel het volgende neerpende :

1.2 Een van de vreselijkste nummers ooit naar mijn mening, zeker de slechtste van MA.

Dus wie overdrijft er hier nou eigenlijk het meeste...

voor Maiden een 6,5 van Z.

Oh ja

Vind het nog steeds een vreselijk nummer maar zou er geen 1.2 meer aan geven, eerder een 3

Johnny Marr schreef:
(quote)

Damn, had ik toch beter Hallowed Be Thy Name gekozen....

Die zou een 9.5 hebben gekregen

Een van hun mindere..ze hebben betere

Deze n 5

Ja, ze hebben betere, eigenlijk omdat ze te veel goede nummers hebben geschreven. Seventh Son of a Seventh Son zou over de negen gaan. Deze energiestoot en voorbeeldige albumopener mag er echter ook zijn.

8,1

(De punt gebruikt men in het Nederlands om duizendtallen te scheiden. Niet 8.1 maar 8,1)

herman schreef:
(quote)

En wat valt er dan zo te lachen, want uiteindelijk lijkt me dit toch een vrij gewoon hardrocknummer.

Misterfool
Nooit te beroerd om een maiden-nummer te beluisteren.

7.5

jasper1991 schreef:
(quote)
En wat valt er dan zo te lachen, want uiteindelijk lijkt me dit toch een vrij gewoon hardrocknummer.

Ik houd ook al niet echt van hardrock, Jasper.

Toch apart dat je The Number of the Beast een leuke keuze vond en een 7,5 gaf, herman.
Deze verschilt toch niet zoveel, of is je smaak erg veranderd de laatste 2 jaar?

trebremmit schreef:
Toch apart dat je The Number of the Beast een leuke keuze vond en een 7,5 gaf, herman.
Deze verschilt toch niet zoveel, of is je smaak erg veranderd de laatste 2 jaar?

Die zou ik nu wel lager geven, maar heb daar ook wel herinneringen aan.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:38 uur

geplaatst: vandaag om 03:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.