menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of... 1965-2014!

zoeken in:

Ja matthijs, nog een bedankje voor alle tijd en moeite die je er in gestopt hebt !!

ja ook van mij matthijs. ben benieuwd of luigifort dat net zo succesvol kan...

Dank, word er bijna verlegen van.
Ik vind het ook leuk dat de spelleider wisselt, iedereen heeft ook weer een beetje zijn eigen stijl.
En de inzet van de deelnemers is indrukwekkend, ik had niet verwacht dat 22 mensen bereid waren zich gek te rekenen, die laatste ronde! Da's een mooi uitgangspunt voor een vervolg.

Nog bedankt voor deze mooie finale matthijs

Inderdaad bedankt voor de finale, maar ook zeker de edities daarvoor.
Blijft toch leuk het kaf van het koren te scheiden als het op (recente) hits aankomt.

matthijs ook namens mij hartelijk dank, ook al ben ik rijkelijk laat ingestapt
Een "beetje" rekenwerk is goed voor de geest

In het licht van topic-comebacks gesproken, wie heeft er tijd/zin om een tweede editie te organiseren (met daarbij de jaren 2015 t/m 2018)?

Eventueel met (licht) gewijzigde samenstellingscriteria, omdat er in de preselectie van 40 nog regelmatig opvallende hiaten zijn. Grote hits die waarschijnlijk uitstekend in de smaak waren gevallen.

matthijs dazzler

Leuk idee Gretz! Hoop dat iemand t wil leiden, ik doe zeker mee. Weer met Spotify playlist als t kan, dat ging wel lekker. Ik ken denk ik minder dan 10% van de hits van deze periode!

Ik zit alvast klaar voor de discussies ?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.