MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2015

zoeken in:
titan (crew)
3

Misterfool
6.5

Misterfool schreef:
Daarnaast willen bij Lp's de zijkanten nogal eens snel afbladeren.

Dat is alleen bij lp's in handen van onhandige mensen.

Svendra schreef:
Moeten is te sterk gezegd, maar los van het praktische argument vind ik het een mooie traditie en vooral een uitdaging om de hoes van artiest+ titel te voorzien.

Misschien 'moeten' er dan ook nog de titels van de nummers en in het groot de naam van de platenfirma vooraan op de hoes. Heel praktisch en een mooie traditie hè.

corn1holio1 schreef:
Dus als je van mening bent dat letters alleen maar afbreuk doen aan je hoes, zie ik geen reden om ze er toch op te willen zetten.
Dat zeg ik ook niet. In dit geval doen de letters afbreuk, in het gunstige geval maken ze de hoes mooier.
Kronos schreef:
Misschien 'moeten' er dan ook nog de titels van de nummers en in het groot de naam van de platenfirma vooraan op de hoes. Heel praktisch en een mooie traditie hè.
Mee eens . Hoezen uit de beginjaren 60 waren veel mooier.

Leuk. Maar van mij mag het best wat mysterieuzer. Spreekt meer tot mijn verbeelding.

Misterfool
Tis dat ik weet dat het een Opeth-hoesfoto is, anders had ik gedacht: "die hipsters met hun zwart-wit vakantiekiekjes"

Wat hipsters doen weet ik niet. Het interesseert me zo weinig dat ik geen last heb van dat soort associaties.

corn1holio1 schreef:
Dat zeg ik ook niet. In dit geval doen de letters afbreuk, in het gunstige geval maken ze de hoes mooier.

Ik heb het dan ook over de artiest in kwestie, en niet over jou. Die kan toch gerust kiezen om geen letters op zijn hoes te zetten als hij van mening is dat ze de hoes lelijker maken.

Aha corn1holio1, ik had je verkeerd begrepen . Ben het ook met je bewering eens. Ik denk alleen - en daar zit waarschijnlijk het verschil - dat op vrijwel elke hoes letters mogelijk zijn die de hoes mooier maken.

Tribulation - The Children of the Night een 4.72 met 16 stemmers.

Top 10:
1. Dusty Springfield - There's a Big Wheel 7.58 (12)
2. Marika Hackman - We Slept at Last (7.44)
3. The Wombats - Glitterbug 7.38 (12)
4. Sankt Otten - Engtanz Depression 7.27 (15)
5. Flug 8 - Trans Atlantik 7.25 (12)
6. Ozark Henry with the National Orchestra of Belgium - Paramount 7.19 (14)
7. Punch Brothers - The Phosphorescent Blues 7.1 (13)
8. A Place to Bury Strangers - Transfixiation 7.07 (15)
9. Avishai Cohen Trio - From Darkness 6.9 (20)
10. Joseph Capriati - Fabric 80 6.9 (15)

Flop 10:
1. The Gentle Storm - The Diary 2,79 (14)
2. Problem - O.T.: Outta Town 2.94 (16)
3. Steve Hackett - Wolflight 2,96 (14)
4. Yves Segers - Nog Lang Niet Uitgefeest! 3,00 (11)
5. Nena - Oldschool 3.88 (16)
6. Oceano - Ascendants 4.00 (14)
7. Phace - Shape the Random 4.07 (15)
8. Enslaved - In Times 4.17 (15)
9. Melechesh - Enki 4.20 (15)
10. Björk - Vulnicura 4.26 (17)

(afbeelding)
Mats Gustafsson / Merzbow / Thurston Moore / Balázs Pándi - Cuts of Guilt, Cuts Deeper

Misterfool
9

Gast
geplaatst: vandaag om 15:02 uur

geplaatst: vandaag om 15:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.