MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2015

zoeken in:

Svendra schreef:

10. The Decemberists - What a Terrible World, What a Beautiful World 5.97 (19)
10. Shining - IX: Everyone, Everything, Everywhere, Ends 5.92 (18)

Nummer 10 in de floplijst van The Decemberists mag eruit, deze twee albums stonden al langere tijd verkeerd om.

Ga dit topic eens een paar weken meedoen denk ik. Is het de bedoeling dat je een hoes puur beoordeeld op hoe mooi/origineel/pakkend/... je ze vindt? Of mag je er ook nog wat andere dingen bijtrekken zoals de samenhang met de titel of een verhaal dat het album probeert te brengen waar de hoes dit verhaal ondersteunt e.d.?

corn1holio1 schreef:
Ga dit topic eens een paar weken meedoen denk ik. Is het de bedoeling dat je een hoes puur beoordeeld op hoe mooi/origineel/pakkend/... je ze vindt? Of mag je er ook nog wat andere dingen bijtrekken zoals de samenhang met de titel of een verhaal dat het album probeert te brengen waar de hoes dit verhaal ondersteunt e.d.?
Alles wat je zegt zou je kunnen meenemen. Het is aan iederaan afzonderlijk waarom hij/zij de hoes mooi of goed vindt. Zelf betrek ik de muziek er niet bij, dat zou ook lastig worden want de meeste platen ken ik niet.

HugovdBos schreef:
Nummer 10 in de floplijst van The Decemberists mag eruit
Je hebt gelijk. Done.

corn1holio1 schreef:

Je hebt complete vrijheid in wat je allemaal mee laat tellen voor het cijfer ja. Als je bij een specifieke hoes ook de muziek en het verhaal kent zou dit dus mee kunnen werken aan een hoger cijfer

The Kandinsky Effect met het album Somnambulist neemt met een score van 5.83 de 10e plek in de floplijst over.

Top 10:
1. Flug 8 - Trans Atlantik 7.25 (12)
2. Punch Brothers - The Phosphorescent Blues 7.1 (13)
3. Joseph Capriati - Fabric 80 6.9 (15)
4. The Scabs - Ways of a Wild Heart 6.77 (13)
5. Steven Wilson - Hand. Cannot. Erase. 6.75 (16)
6. Madonna - Rebel Heart 6.5 (14)
7. Toundra - IV 6.44 (20)
8. Leviathan - Scar Sighted 6,39 (14)
8. Sylvan - Home 6,39 (14)
9. Marilyn Manson - The Pale Emperor 6.25 (10)
9. Asaf Avidan - Gold Shadow 6.25 (14)

Flop 10:
1. Nena - Oldschool 3.88 (16)
2. Melechesh - Enki 4.20 (15)
3. Björk - Vulnicura 4.26 (17)
4. Willow Smith - Interdimensional Tesseract 4.54 (14)
5. Of Montreal - Aureate Gloom 4.67 (15)
6. Beardfish - +4626-Comfortzone 5.12 (17)
7. Archive - Restriction 5.38 (16)
8. Father John Misty - I Love You, Honeybear 5.71 (14)
9. La Coscienza di Zeno - La Notte Anche di Giorno 5.75 (16)
10. The Kandinsky Effect - Somnambulist 5.83 (18)

(afbeelding)

Napalm Death - Apex Predator - Easy Meat

Misterfool
Ik moet walgen van die hoes, maar dat is gelijk ook het punt weer.
Vind het om die reden wel wat hebben.

7.5

Ach ja

7

Die vinger doet het hem

7.5

3

Heb hoesjes die moeten doen walgen altijd puberaal gevonden en deze is niet eens walgelijk genoeg om daarmee te scoren.

Zephyr
4

Ik zie nou niet wat hier zo walgelijk aan is, we hebben allemaal wel is vlees gezien.

4

Tekstueel heeft de band weer veel te melden naar aanleiding van het instorten van de textielfabriek Rana Plaza in Bangladesh waar meer dan duizend mensen om het leven kwamen. De Apex Predator staat voor het bedrijf en Easy Meat voor de mensen die hard werken en economisch worden afgetroggeld door de leiding van het bedrijf. - Don Cappuccino

Maakt de titel een stuk duidelijker.

Garver
2

Gast
geplaatst: vandaag om 04:48 uur

geplaatst: vandaag om 04:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.