MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2015

zoeken in:

01-02: Tigran Hamasyan - The Apple Orchard in Saghmosavanq (aERodynamIC / 7 / 6,61)
02-02: Villagers - Courage (Vince Vega / 10 / 7,20 )
03-02: SoKo - Who Wears the Pants?? (Gretz / 11 / 7,13)
04-02: Marc Almond - Scar (aERodynamIC)

erg fraai liedje!

8,0

Ongetwijfeld niet voor iedereen weggelegd. Er zijn in de tussentijd een hoop albums verschenen maar toch kunnen we het nog te verschijnen album wel zien als de opvolger van Varieté uit 2010 (Nijinsky Heart deed het goed in de MuMe-ladder) en dan ligt de lat hoog. Gelukkig is het eerste teken voor mij een schitterende. Maar goed, ik ben dan ook een fanboy

9,5

Hmm... nog niet helemaal overtuigd.

7

Begint sterk maar wordt mij al snel te pathetisch.

6,5

01-02: Tigran Hamasyan - The Apple Orchard in Saghmosavanq (aERodynamIC / 7 / 6,61)
04-02: Marc Almond - Scar (aERodynamIC / 11 / 7,24)
05-02: STUFF - Event Horizon (jassn)

Aan te raden om met koptelefoon te luisteren. Wie een beetje de muziekwereld volgt in België en af en toe festivals doet zal wel al over deze groep gehoord hebben en dan zeker hun reputatie voor liveoptredens. (ik kan u alleszins zeggen dat die reputatie die ze hebben klopt) Nu komen ze binnenkort na jaren livereputatie op te bouwen eindelijk met een debuutalbum.

9,5

Nee, hier kan ik niks mee.

4

Interesting eeeehh STUFF...

Ik kan er wel wat meer mee maar ook weer niet zo veel als Jassn

7,5

04-02: Marc Almond - Scar (aERodynamIC / 11 / 7,24)
05-02: STUFF - Event Horizon (jassn / 8 / 6,98)
06-02: Lower Dens - To die in L.A. (Vince Vega / / )

Fijn!

8,5

En voor Stuff - Event Horizon nog een dikke 8 met kans op meer.

Ik dacht ik zoek dat nummer even op op Youtube, bleek ik bij Trolls n Stuff uit te komen. Wat een heerlijk geschift nummer ook!

jassn schreef:
Wie een beetje de muziekwereld volgt in België en af en toe festivals doet zal wel al over deze groep gehoord hebben en dan zeker hun reputatie voor liveoptredens. (ik kan u alleszins zeggen dat die reputatie die ze hebben klopt) Nu komen ze binnenkort na jaren livereputatie op te bouwen eindelijk met een debuutalbum.

Dit wil ik live gaan zien!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.