MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2015

zoeken in:

5,25

01-03: The Prodigy - Wild Frontier (bonothecat / 11 / 6,10)
02-03: Cosmo Sheldrake - Tardigrade Song (Sunderland / 8 / 6,48 )
03-03: Hiatus Kaiyote - Breathing Underwater (jassn / 7 / 5,93)
04-03: Zita Swoon Group - Dada for Spring Radio (aERodynamIC)

Ah, je doet niet meer aan die vijf minuten na acht uur wachten?

Vind het helaas een heel matige single van Zita Swoon.

5

Arrie schreef:
Ah, je doet niet meer aan die vijf minuten na acht uur wachten?

Leuke opmerking (wat wil je er mee zeggen?), maar in een nieuwe maand gaat dat niet op, en ik zie mezelf nog niet staan in de maand maart of ik moet iets over het hoofd zien. Hierna deze maand gaat die regel wel op. Nooit anders geweest toch?

8

aERodynamIC schreef:
(quote)

Leuke opmerking (wat wil je er mee zeggen?), maar in een nieuwe maand gaat dat niet op, en ik zie mezelf nog niet staan in de maand maart of ik moet iets over het hoofd zien. Hierna deze maand gaat die regel wel op. Nooit anders geweest toch?

8

Het viel me gewoon op, maar ik wist niet niet dat dat per maand opnieuw begon.

Zal best dat het nooit anders is geweest, maar het is niet een regel die duidelijk ergens staat beschreven, dus dat moet je maar net weten.

Arrie schreef:
maar het is niet een regel die duidelijk ergens staat beschreven, dus dat moet je maar net weten.

Eerste post van dit topic wordt dit beschreven door Eric zelf

Een 5,5 voor zita, kan er niet veel mee.

Arrie schreef:
maar het is niet een regel die duidelijk ergens staat beschreven, dus dat moet je maar net weten.

De openingspost gemist? En die regel is ook niet echt nieuw natuurlijk. Daarbij ben ik braver dan jij afgelopen maand was

Een regel die overigens nu niet erg strak gehanteerd hoeft te worden met een matige belangstelling voor het topic.

Oh het staat er wel! Dan heb ik niks gezegd.

Arrie schreef:
Dan heb ik niks gezegd.

Echt wel

Ik mag meestal alles wat Stef Kamil uit zijn mouwen schudt wel pruimen, maar deze vind ik toch echt te matig... 5

5,75

corn1holio1 schreef:
Ik mag meestal alles wat Stef Kamil uit zijn mouwen schudt wel pruimen, maar deze vind ik toch echt te matig... 5

Dat heb ik dus ook... Ik ben een aardig groot liefhebber van 's mans werk, maar hier vind ik niks aan.

01-03: The Prodigy - Wild Frontier (bonothecat / 11 / 6,10)
02-03: Cosmo Sheldrake - Tardigrade Song (Sunderland / 8 / 6,48 )
03-03: Hiatus Kaiyote - Breathing Underwater (jassn / 7 / 5,93)
04-03: Zita Swoon Group - Dada for Spring Radio (aERodynamIC / 11 / 5,75)
05-03: Liar - Pygmalion (Arrie)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.