Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2015, 20:02 uur
01-03: The Prodigy - Wild Frontier (bonothecat / 11 / 6,10)
02-03: Cosmo Sheldrake - Tardigrade Song (Sunderland / 8 / 6,48 )
03-03: Hiatus Kaiyote - Breathing Underwater (jassn / 7 / 5,93)
04-03: Zita Swoon Group - Dada for Spring Radio (aERodynamIC)
04-03: Zita Swoon Group - Dada for Spring Radio (aERodynamIC)
0
geplaatst: 4 maart 2015, 20:48 uur
Ah, je doet niet meer aan die vijf minuten na acht uur wachten? 
Vind het helaas een heel matige single van Zita Swoon.
5

Vind het helaas een heel matige single van Zita Swoon.

5
0
geplaatst: 4 maart 2015, 21:32 uur
Leuke opmerking (wat wil je er mee zeggen?), maar in een nieuwe maand gaat dat niet op, en ik zie mezelf nog niet staan in de maand maart of ik moet iets over het hoofd zien. Hierna deze maand gaat die regel wel op. Nooit anders geweest toch?

8
0
geplaatst: 4 maart 2015, 22:14 uur
aERodynamIC schreef:
Leuke opmerking (wat wil je er mee zeggen?), maar in een nieuwe maand gaat dat niet op, en ik zie mezelf nog niet staan in de maand maart of ik moet iets over het hoofd zien. Hierna deze maand gaat die regel wel op. Nooit anders geweest toch?
8
(quote)

8
Het viel me gewoon op, maar ik wist niet niet dat dat per maand opnieuw begon.
Zal best dat het nooit anders is geweest, maar het is niet een regel die duidelijk ergens staat beschreven, dus dat moet je maar net weten.

0
geplaatst: 4 maart 2015, 22:31 uur
Arrie schreef:
maar het is niet een regel die duidelijk ergens staat beschreven, dus dat moet je maar net weten.
maar het is niet een regel die duidelijk ergens staat beschreven, dus dat moet je maar net weten.
Eerste post van dit topic wordt dit beschreven door Eric zelf

Een 5,5 voor zita, kan er niet veel mee.
0
geplaatst: 4 maart 2015, 22:32 uur
Arrie schreef:
De openingspost gemist? En die regel is ook niet echt nieuw natuurlijk. Daarbij ben ik braver dan jij afgelopen maand was

Een regel die overigens nu niet erg strak gehanteerd hoeft te worden met een matige belangstelling voor het topic.
0
geplaatst: 4 maart 2015, 22:42 uur
Ik mag meestal alles wat Stef Kamil uit zijn mouwen schudt wel pruimen, maar deze vind ik toch echt te matig... 5
0
geplaatst: 5 maart 2015, 08:51 uur
corn1holio1 schreef:
Ik mag meestal alles wat Stef Kamil uit zijn mouwen schudt wel pruimen, maar deze vind ik toch echt te matig... 5
Dat heb ik dus ook... Ik ben een aardig groot liefhebber van 's mans werk, maar hier vind ik niks aan.
0
geplaatst: 5 maart 2015, 20:01 uur
01-03: The Prodigy - Wild Frontier (bonothecat / 11 / 6,10)
04-03: Zita Swoon Group - Dada for Spring Radio (aERodynamIC / 11 / 5,75)
05-03: Liar - Pygmalion (Arrie)
04-03: Zita Swoon Group - Dada for Spring Radio (aERodynamIC / 11 / 5,75)
05-03: Liar - Pygmalion (Arrie)
* denotes required fields.