MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:
24 uurs regel?

Jupp. Lea Michele door

124. Taylor Swift – Shake It Off vs. Imagine Dragons feat. Kendrick Lamar – Radioactive [Remix]

0-1

1-1

1-2

Vooral de live-versie is tof, heel krachtig. Shake It Off is ook erg leuk!

1-4

Arrie schreef:
1-2

Vooral de live-versie is tof, heel krachtig. Shake It Off is ook erg leuk!

De live versie is fantastisch! Wat een hoogtepunt destijds bij de Grammy's!

1-5

Shake It Off er nu al uit. Was ongetwijfeld een ander verhaal geweest als Taylor het tegen de originele versie had moeten opnemen (of als een minder populaire rapper had meegezongen).

125. Lea Michele – On My Way vs. Major Lazer feat. Pharrell Williams – Aerosol Can

0-0

1-0

1-1 ondanks de Glee fan die ik ben. Hele vette plaat van Diplo waar Pharrell weer eens zn rap skills laat horen

Gretz schreef:
Shake It Off er nu al uit. Was ongetwijfeld een ander verhaal geweest als Taylor het tegen de originele versie had moeten opnemen (of als een minder populaire rapper had meegezongen).

Denk het ook wel. Mijn stem had dan ook naar Shake It Off gegaan, maar de rap, de manier hoe t laatste refrein dan inkomt, en de nieuwe gitaarsolo maken het nummer gewoon zoveel beter

1-2

Van Diplo? Zei je zelf niet eens dat Major Lazer meer dan Diplo is of vergis ik me?

1-3

126. Lily Allen – Our Time vs. Sam Smith – Stay with Me

0-1

4-4 natuurlijk

5-4

127. Ed Sheeran – Thinking Out Loud vs. Lilly Wood & The Prick – Prayer in C [Robin Schulz Mix]

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.