Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2015, 10:00 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 10:05 uur
NP #165: Jamie xx - Girl
Als het goed is heb ik de playlist zo getimed dat 'ie om 0:00 eindigt.
Als het goed is heb ik de playlist zo getimed dat 'ie om 0:00 eindigt.
0
geplaatst: 13 december 2015, 10:13 uur
he wat gaaf! zijn die punten tussen haakjes achter het nummer de positie van vorig jaar van de betrefffende user?
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 10:14 uur
Sunderland schreef:
he wat gaaf! zijn die punten tussen haakjes achter het nummer de positie van vorig jaar van de betrefffende user?
Yep.

0
geplaatst: 13 december 2015, 10:19 uur
Top! Dan zal ik straks wel zien of ik een beetje consistent ben geweest in mijn puntenverdeling. 

0
geplaatst: 13 december 2015, 10:21 uur
Spannend!
(Ben alleen bang dat ik de hele dag alleen maar deze pagina ga verversen ipv de artikelen lezen die ik morgen gelezen moet hebben.)
(Ben alleen bang dat ik de hele dag alleen maar deze pagina ga verversen ipv de artikelen lezen die ik morgen gelezen moet hebben.)
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 10:31 uur
Zo, alle platen hebben punten.
Bij het inleveren was Daniel ook de laatste die punten kreeg en toen was het ook meteen het volle pond.
Bij het inleveren was Daniel ook de laatste die punten kreeg en toen was het ook meteen het volle pond.
0
geplaatst: 13 december 2015, 10:38 uur
Leuk om te zien dat nu nog na zo ongeveer elke stemmer weer een ander nummer bovenaan staat
(niet onverwacht natuurlijk, maar toch)
(niet onverwacht natuurlijk, maar toch)
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 10:42 uur
Alle Sufjans in het linkerrijtje en zou Kendrick gaan stunten waar Kanye het vorig jaar liet liggen?
0
geplaatst: 13 december 2015, 10:45 uur
Veel te vroeg natuurlijk, maar Bloodbuzz doet het nu nog een stuk beter dan Fake Empire, terwijl die laatste steeds als winnaar werd voorspeld.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 10:45 uur
Gebruiker43757 schreef:
Veel te vroeg natuurlijk, maar Bloodbuzz doet het nu nog een stuk beter dan Fake Empire, terwijl die laatste steeds als winnaar werd voorspelt.
Veel te vroeg natuurlijk, maar Bloodbuzz doet het nu nog een stuk beter dan Fake Empire, terwijl die laatste steeds als winnaar werd voorspelt.
Dat is inderdaad opvallend ja.
0
geplaatst: 13 december 2015, 10:48 uur
Ik heb zomaar het vermoeden dat het volgende lijstje Fake Empire weer een stuk dichter in de buurt van Bloodbuzz zou kunnen krijgen 

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 10:51 uur
Zo! Even kijken of ik in 10 minuten precies kan douchen. 

0
geplaatst: 13 december 2015, 11:01 uur
Komt me bekend voor...
Onweerwolf schreef:
De grote vraag is nu: kan ik mij binnen 10 minuten uitkleden, douchen, afdrogen en (eventueel) weer aankleden?
De grote vraag is nu: kan ik mij binnen 10 minuten uitkleden, douchen, afdrogen en (eventueel) weer aankleden?
Je bent vroeg met douchen dit jaar, ruim 2 uur eerder dan vorig jaar

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 11:02 uur
Hehe, bovenstaande update is wel de enige dit jaar die volledig naakt is gepost. 

* denotes required fields.