MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
Wordt weer een lange dag Marcel

Onweerwolf
DjFrankie schreef:

Best wel.

DjFrankie schreef:

Maar wel een leuke dag.........

zaaf
kijk es Gretz!

Onweerwolf
NP #165: Jamie xx - Girl

Als het goed is heb ik de playlist zo getimed dat 'ie om 0:00 eindigt.

DjFrankie (moderator)

Die zie ik straks in Venray bij onze popkwis

he wat gaaf! zijn die punten tussen haakjes achter het nummer de positie van vorig jaar van de betrefffende user?

Onweerwolf
Sunderland schreef:
he wat gaaf! zijn die punten tussen haakjes achter het nummer de positie van vorig jaar van de betrefffende user?

Yep.

Top! Dan zal ik straks wel zien of ik een beetje consistent ben geweest in mijn puntenverdeling.

Spannend!

(Ben alleen bang dat ik de hele dag alleen maar deze pagina ga verversen ipv de artikelen lezen die ik morgen gelezen moet hebben.)

zaaf

Onweerwolf
Zo, alle platen hebben punten.

Bij het inleveren was Daniel ook de laatste die punten kreeg en toen was het ook meteen het volle pond.

Leuk om te zien dat nu nog na zo ongeveer elke stemmer weer een ander nummer bovenaan staat (niet onverwacht natuurlijk, maar toch)

Onweerwolf
Alle Sufjans in het linkerrijtje en zou Kendrick gaan stunten waar Kanye het vorig jaar liet liggen?

Veel te vroeg natuurlijk, maar Bloodbuzz doet het nu nog een stuk beter dan Fake Empire, terwijl die laatste steeds als winnaar werd voorspeld.

Onweerwolf
Gebruiker43757 schreef:
Veel te vroeg natuurlijk, maar Bloodbuzz doet het nu nog een stuk beter dan Fake Empire, terwijl die laatste steeds als winnaar werd voorspelt.

Dat is inderdaad opvallend ja.

Ik heb zomaar het vermoeden dat het volgende lijstje Fake Empire weer een stuk dichter in de buurt van Bloodbuzz zou kunnen krijgen

Onweerwolf
Zo! Even kijken of ik in 10 minuten precies kan douchen.

Onweerwolf schreef:
Zo! Even kijken of ik in 10 minuten precies kan douchen.

Komt me bekend voor...

Onweerwolf schreef:
De grote vraag is nu: kan ik mij binnen 10 minuten uitkleden, douchen, afdrogen en (eventueel) weer aankleden?

Je bent vroeg met douchen dit jaar, ruim 2 uur eerder dan vorig jaar

Onweerwolf
Hehe, bovenstaande update is wel de enige dit jaar die volledig naakt is gepost.

Onweerwolf
Kendrick is verrassend goed bezig zeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:49 uur

geplaatst: vandaag om 15:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.