MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#7)

zoeken in:
Cured
3-1

Cured
Edgar18 schreef:
(quote)
Ahh, jij bent zo'n anti-stemmer. Nummer van Songs: Ohio überhaupt geluisterd .
Grapje, Edgar... ..ik vind The Black Crow wel mooi/goed, maar hoef geen heel album van hem te horen. ADIL is goed,classic, maar doet mij dan weer niet zo veel (behalve Lennon's gedeelte).

The Doors op 2 in je album lijst en dan nog op het andere nummer stemmen

Beetje vreemd Cured

Cured
Nee , maar kan me je reactie wel voorstellen, Lex. Degenen die me een beetje kennen weten dat ik noch een band- , noch een albumstemmer ben. The End is als losse 'song' niet zo mijn nummer, afhankelijk ook wat de tegenstander in de batle is.

Cured schreef:
Nee , maar kan me je reactie wel voorstellen, Laxus. Degenen die me een beetje kennen weten dat ik noch een band- , noch een albumstemmer ben. The End is als losse 'song' niet zo mijn nummer, afhankelijk ook wat de tegenstander in de batle is.

Okay dan weet ik dat ook weer

Cured
Fijn

4-3

Ook geen fan van The End

Maar dat wist ik dan weer wel

johannesA
7-6

johannesA
39 Boudewijn de Groot - Testament vs. Simple Minds - New Gold dream (81-82-83-84)

0--1

2-5

Cured
2-6

40 Bruce Springsteen - Badlands vs. Marvin Gaye - Inner City Blues (Make Me Wanna Holler)

0-1

Cured
0-2

johannesA
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 03:28 uur

geplaatst: vandaag om 03:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.