Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#7)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 2 maart 2015, 14:02 uur
Edgar18 schreef:
.
Grapje, Edgar... (quote)
Ahh, jij bent zo'n anti-stemmer. Nummer van Songs: Ohio überhaupt geluisterd
.
..ik vind The Black Crow wel mooi/goed, maar hoef geen heel album van hem te horen. ADIL is goed,classic, maar doet mij dan weer niet zo veel (behalve Lennon's gedeelte).
0
geplaatst: 2 maart 2015, 14:03 uur
The Doors op 2 in je album lijst en dan nog op het andere nummer stemmen 
Beetje vreemd Cured

Beetje vreemd Cured

0
Cured
geplaatst: 2 maart 2015, 14:07 uur
Nee , maar kan me je reactie wel voorstellen, Lex. Degenen die me een beetje kennen weten dat ik noch een band- , noch een albumstemmer ben. The End is als losse 'song' niet zo mijn nummer, afhankelijk ook wat de tegenstander in de batle is.
0
geplaatst: 2 maart 2015, 14:09 uur
Cured schreef:
Nee , maar kan me je reactie wel voorstellen, Laxus. Degenen die me een beetje kennen weten dat ik noch een band- , noch een albumstemmer ben. The End is als losse 'song' niet zo mijn nummer, afhankelijk ook wat de tegenstander in de batle is.
Nee , maar kan me je reactie wel voorstellen, Laxus. Degenen die me een beetje kennen weten dat ik noch een band- , noch een albumstemmer ben. The End is als losse 'song' niet zo mijn nummer, afhankelijk ook wat de tegenstander in de batle is.
Okay dan weet ik dat ook weer

0
johannesA
geplaatst: 2 maart 2015, 14:48 uur
39 Boudewijn de Groot - Testament vs. Simple Minds - New Gold dream (81-82-83-84)
0--1
0--1
0
geplaatst: 2 maart 2015, 15:56 uur
40 Bruce Springsteen - Badlands vs. Marvin Gaye - Inner City Blues (Make Me Wanna Holler)
0-1
0-1
* denotes required fields.