Muziek / Muziekgames / User Top 10 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2015, 15:45 uur
The Eraser schreef:
dus ik draag deze overwinning dan ook op aan de site en alle users die belangrijk zijn geweest voor mijn muzikale ontwikkeling.
dus ik draag deze overwinning dan ook op aan de site en alle users die belangrijk zijn geweest voor mijn muzikale ontwikkeling.
http://www.sherv.net/cm/emoticons/smile/happy-wink-smiley-emoticon.gif
0
geplaatst: 19 februari 2015, 16:20 uur
Jammer dat ik het niet heb gered, had leuk op mijn CV gestaan. Mume'er met de beste top10 
Maar TheEraser had wel de mooiste top10 om van te verliezen! Proficiat

Maar TheEraser had wel de mooiste top10 om van te verliezen! Proficiat
0
geplaatst: 19 februari 2015, 17:53 uur
Kom je thuis is het al gedaan. Mijn stem was naar inquestos gegaan maar gefeliciteerd The Eraser, bij een volgend gezamenlijk concert zal ik je persoonlijk wel feliciteren 

0
geplaatst: 19 februari 2015, 17:54 uur
Ik lag er in ronde 2 al uit, maar ik ben verloren van de winnaar. Dat verklaart veel 

0
geplaatst: 19 februari 2015, 18:00 uur
9-18
Enkel z'n nummer 10, Tago Mago, ken ik niet. Die maar es opsnorren dus!
Z'n nummer 1 tot 9 zijn allemaal min of meer meesterwerken, dus vrij terecht IMO.
Inquestos heeft ook een sterke top 10, maar met het middelste gedeelte heb ik iets minder.
Enkel z'n nummer 10, Tago Mago, ken ik niet. Die maar es opsnorren dus!
Z'n nummer 1 tot 9 zijn allemaal min of meer meesterwerken, dus vrij terecht IMO.
Inquestos heeft ook een sterke top 10, maar met het middelste gedeelte heb ik iets minder.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 18:00 uur
The Eraser heeft een top 10 waar ik alles van ken:
- 2x 5*
- 4x 4,5*
- 3x 4*
- 1x 3,5*
Kan wel leven met zijn overwinning dus
- 2x 5*
- 4x 4,5*
- 3x 4*
- 1x 3,5*
Kan wel leven met zijn overwinning dus

0
geplaatst: 19 februari 2015, 18:07 uur
Proficiat, The Eraser! Degelijke top, inderdaad. Net als die van inquestos. Allebei kleppers, allebei wat missers.
Zijn de user KO's uitgeput intussen? Of kunnen we er eentje puur op basis van de username spelen?
Zijn de user KO's uitgeput intussen? Of kunnen we er eentje puur op basis van de username spelen?

0
geplaatst: 19 februari 2015, 19:57 uur
Ach...de Olympische gedachte speelt hier een hoofdrol ( ronde 1 eruit maar fijn om afwijkend te zijn...)
Gefeliciteerd The Eraser!
0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:07 uur
Wat een schitterende finale! En een nog schitterende winnaar. Twee albums overlap met mijn top 10, slechts één lelijk eendje en Deafheaven op 1! Vooral dat laatste vind ik ontzettend leuk 

0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:13 uur
stoepkrijt schreef:
Wat een schitterende finale! En een nog schitterende winnaar. Twee albums overlap met mijn top 10, slechts één lelijk eendje en Deafheaven op 1! Vooral dat laatste vind ik ontzettend leuk

Inderdaad. Prachtig die nummer 1!
0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:17 uur
Ik vind dat er erg weinig albums van voor 2000 in de finalelijstjes staan.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:23 uur
Ik leg zo meteen mijn nummer 1 nog eens op, ik heb een paar uur geleden het nieuws gekregen dat mijn oma met wie ik een ongelooflijk sterke band heb, een tumor heeft (hoogstwaarschijnlijk kwaadaardig met uitzaaiingen in de hersenen).
Ik heb het dus logischerwijs even heel moeilijk, maar uit ervaring weet ik dat mijn favoriete muziek vaak een helende werking heeft.
Bedankt nog voor alle felicitaties.
Ik heb het dus logischerwijs even heel moeilijk, maar uit ervaring weet ik dat mijn favoriete muziek vaak een helende werking heeft.
Bedankt nog voor alle felicitaties.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 00:33 uur
Bedankt voor de steun!
Ik heb ondertussen wat van mijn favoriete muziek beluisterd, wat alcohol genuttigd en ook enkele dingen van mij afgeschreven.
Wellicht is het hier niet de plaats voor, maar goed: De ondraaglijke lichtheid van het bestaan
Ik heb ondertussen wat van mijn favoriete muziek beluisterd, wat alcohol genuttigd en ook enkele dingen van mij afgeschreven.
Wellicht is het hier niet de plaats voor, maar goed: De ondraaglijke lichtheid van het bestaan
0
geplaatst: 20 februari 2015, 00:45 uur
Prachtig geschreven! Ik wens je oma veel beterschap en jou veel sterkte!
0
geplaatst: 20 februari 2015, 12:42 uur
Wat een ongelofelijk vervelend nieuws zeg. 
Heel veel sterkte!

Heel veel sterkte!
0
geplaatst: 20 februari 2015, 16:15 uur
Veel positieve dingen toegewenst de komende tijd...
Proficiat met je overwinning! (om "on topic" te blijven)
Proficiat met je overwinning! (om "on topic" te blijven)
0
geplaatst: 20 februari 2015, 16:17 uur
Ach, het leven is niet eerlijk. Sterkte man, en listen to the music!!
* denotes required fields.