MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / User Top 10 K.O.

zoeken in:
Stelletje filmmuziekhaters hierzo, lag er na 1 ronde al uit.

JohnWilliams schreef:

Tuurlijk. Uw top 10 bestaat amper uit 4 artiesten. Dit is sowieso ook niet de beste website voor filmmuziekliefhebbers. Hier zwaait popmuziek en experimentelere muziek de scepter. Ikzelf heb ook niks met filmmuziek buiten de desbetreffende films, dat maakt me nog geen filmmuziekhater (maar dus zeker ook geen liefhebber). Gelieve hier geen aanstoot aan te nemen, het is niks persoonlijks.

Dat is ook mijn standpunt, heb niks tegen de artiesten uit Williams' top10, en nog minder tegen filmmuziek in het algemeen... Maar een top10 waarin 1 artiest 7 keer voorkomt vind ik wat eentonig.

JohnWilliams schreef:

Haha, daar zal het vast aan liggen, en niet aan het feit dat je hele top 5 uit dezelfde knakker bestaat

Mooi geschreven stuk Jonas, knap dat je dat zo kan. En wat een rot nieuws van je oma, sterkte daarmee!

Misterfool
JohnWilliams schreef:

De meeste filmmuziek die ik ken, werkt niet buiten de context van de film. Daar zijn natuurlijk uitzonderingen op(Howard Shore's score voor Lord of the rings bijv). Voor de rest ben ik het met de bovenstaande heren eens en vind ik het vooral belangrijk dat een top 10 gevarieerd is.

The Eraser schreef:
Bedankt voor de steun!
Ik heb ondertussen wat van mijn favoriete muziek beluisterd, wat alcohol genuttigd en ook enkele dingen van mij afgeschreven.
Wellicht is het hier niet de plaats voor, maar goed: De ondraaglijke lichtheid van het bestaan

Ten eerste: gefeliciteerd!!

Wow, jouw verhaal raakte me echt. En vooral ook omdat het voor mij best herkenbaar is. Zelf ervaar ik nou ook niet echt de meest plezierige tijd van mijn leven. Misschien niet de beste plek om mijn hele verhaal hier te storten, en daar zal je waarschijnlijk ook geen behoefte aan hebben dus die zal ik je alvast besparen. Ik ben blij dat je hebt besloten dat je de draad weer op wilt pakken, daar heb ik respect voor. Ook heel veel sterkte met je oma gewenst!

HoldUp schreef:

Ten eerste: gefeliciteerd!!

Wow, jouw verhaal raakte me echt. En vooral ook omdat het voor mij best herkenbaar is. Zelf ervaar ik nou ook niet echt de meest plezierige tijd van mijn leven. Misschien niet de beste plek om mijn hele verhaal hier te storten, en daar zal je waarschijnlijk ook geen behoefte aan hebben dus die zal ik je alvast besparen. Ik ben blij dat je hebt besloten dat je de draad weer op wilt pakken, daar heb ik respect voor. Ook heel veel sterkte met je oma gewenst!

Fijn om te horen Uiteindelijk is dat toch ook een van de redenen waarom ik besloot om er een stuk over te schrijven. Eerst en vooral natuurlijk omdat ik er zelf behoefte aan had om enkele zaken te uiten, maar ik hoopte ook wel stiekem dat andere mensen zich met mijn gedachten konden identificeren. Dus dit is zeker heel fijn om te horen!
En je mag er nooit van uitgaan dat iemand geen behoefte heeft om naar je verhaal te luisteren. Ook ik heb lang zo gedacht, maar er zijn altijd wel mensen die oprecht geïnteresseerd zijn.

Lees het nu pas: sterkte Jonas!

Jaar later, nog een keertje doen?

Ja leuk! Mijn top 10 is in één jaar behoorlijk veranderd.

Laten we beginnen met het lijstje van deelnemers dan! Kijken hoe ver we zo komen, kunnen we daarna alsnog lekker gaan taggen.

1. Hoi123

1. Hoi123
2. Arno

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ
9. laxus11

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ
9. laxus11
10. stoepkrijt

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ
9. laxus11
10. stoepkrijt
11. Johnny Marr

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ
9. laxus11
10. stoepkrijt
11. Johnny Marr
12. 7744leon

1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ
9. laxus11
10. stoepkrijt
11. Johnny Marr
12. 7744leon
13. aERodynamIC

Misterfool
1. Hoi123
2. Arno
3. Manfield
4. 89
5. sheep67
6. itchy
7. thelion
8. ArthurDZ
9. laxus11
10. stoepkrijt
11. Johnny Marr
12. 7744leon
13. aERodynamIC
14. Misterfool

Gast
geplaatst: vandaag om 23:24 uur

geplaatst: vandaag om 23:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.