MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: H

zoeken in:
2. Hunter - Björk vs. Hidden Place - Björk
0-1

Scorpion_21 schreef:
2-5

Waarom tot de 5 ditmaal?

Het viel me op dat de vorige eerste rondes wel erg snel gingen. Iets langer spelplezier nu!

2-1

Eén van haar mooiste...

Arno schreef:
(quote)

Het viel me op dat de vorige eerste rondes wel erg snel gingen. Iets langer spelplezier nu!

Dank voor de uitleg. Ik ben benieuwd. DIt zou (als je alle letters als 1 reeks ziet) weleens de langstlopende reeks op Musicmeter kunnen worden

Op de eeuwig durende hoezen-KO na dan

Arno schreef:
Op de eeuwig durende hoezen-KO na dan

En op de KO Songs, die loopt nu al een kleine vijf jaar dacht ik. Destijds begonnen met 1965, ondertussen zitten we al in 2009

ArthurDZ schreef:
(quote)

En op de KO Songs, die loopt nu al een kleine vijf jaar dacht ik. Destijds begonnen met 1965, ondertussen zitten we al in 2009

Desondanks niet eeuwigdurend, in tegenstelling tot de hoezen ko.

GrafGantz schreef:
(quote)

Desondanks niet eeuwigdurend, in tegenstelling tot de hoezen ko.

Inderdaad, het forum-equivalent van een bodemloze put vullen is dat

3. Heart Of Glass - Blondie vs. Hazey - Glass Animals

0-1

Cured
2-1

5-1 Duidelijk

4. Hoppípolla - Sigur Rós vs. Hung Up - Madonna

4-1

Allebei

5. Have You Seen Your Mother, Baby, Standing in the Shadows? - The Rolling Stones vs. Have A Little Faith In Me - John Hiatt

0-1

We zijn vier battles ver en er liggen al drie topnummers uit. Ten faveure van drie andere topnummers, dat dan weer wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.