Muziek / Muziekgames / Latest 5 Years (album K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2015, 00:13 uur
FINALE
t/m 10 - 2 verschil
24 uur regeling van toepassing
1. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)

vs
2. Kendrick Lamar - Good Kid, m.A.A.d. City

vs
t/m 10 - 2 verschil
24 uur regeling van toepassing
1. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)

vs
2. Kendrick Lamar - Good Kid, m.A.A.d. City

vs
0
geplaatst: 25 mei 2015, 13:57 uur
7-4.
Wat.
Een.
Finale. 
Leuk dat het hiphop is, maar had dan Atmosphere of The Roots gekozen.
Maar goed, hopelijk komen al die hiphopfans hieroo ook even een lijstje inleveren.
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (Lustrum): 90s
Wat.
Een.
Finale. 
Maar goed, hopelijk komen al die hiphopfans hieroo ook even een lijstje inleveren.

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (Lustrum): 90s
0
geplaatst: 25 mei 2015, 14:23 uur
Je kunt niet zowel op Kanye West als op Kendrick Lamar stemmen chevy93 

0
geplaatst: 25 mei 2015, 14:28 uur
chevy93 schreef:
7-4.
Wat.
Een.
Finale. 
7-4.
Wat.
Een.
Finale. 
Gelukkig niet zeg. Typisch van die hiphop die vooral in de smaak valt bij mensen die niet zoveel met hiphop hebben. Oké, wat betreft The Roots lijk ik de enige te zijn die daar niet enthousiast over is, dat geef ik toe.
Maargoed, dit zijn wel twee van de grootste hiphopklassiekers, misschien zelfs de twee grootste hiphopklassiekers, van de laatste vijf jaar. Wat vind je er eigenlijk niet goed aan?
0
geplaatst: 25 mei 2015, 16:06 uur
Arrie schreef:
Maargoed, dit zijn wel twee van de grootste hiphopklassiekers, misschien zelfs de twee grootste hiphopklassiekers, van de laatste vijf jaar. Wat vind je er eigenlijk niet goed aan?
Kanye slaat een mooie brug tussen pop en hiphop, maar moet het vooral hebben van enkele uitschieters. Kendrick is dan weer wat constanter, maar ik vind zijn muziek een beetje eentonig. Dat laatste is sowieso een terugkerend euvel voor mijn relatie met hiphop.Maargoed, dit zijn wel twee van de grootste hiphopklassiekers, misschien zelfs de twee grootste hiphopklassiekers, van de laatste vijf jaar. Wat vind je er eigenlijk niet goed aan?
Beide albums zouden behoorlijk profiteren van het inkorten van de speelduur. Ze duren nu beide ca. 70 minuten, maar zouden prima gedijen bij een speelduur van 45 minuten, zoals The Roots - How I Got Over (2010) en Atmosphere - Southsiders (2014) (bij laatstgenoemde zie ik nu dat er wat bonustracks opeens als reguliere tracks staan).
0
geplaatst: 25 mei 2015, 16:17 uur
Ja, ik zag het ook. Vreemd, want mijn download houdt op bij Flicker. 

0
geplaatst: 25 mei 2015, 16:25 uur
Chevy, je bent een leuke knul, maar hier sla je de bal toch echt mis wat mij betreft
Het is heel moeilijk om geen rekening te houden met eigen smaak in dit soort denkoefeningen, maar persoonlijk heb ik het gevoel dat MBDTF en GKMC meer kwaliteiten hebben van decenniumklassiekers dan beide Roots-albums of Southsiders (hoewel ik die ook alle drie heel hoog gequoteerd heb). Kanye en Kendrick hebben naar mijn gevoel platen afgeleverd die echt kunnen tellen als persoonlijke en artistieke statements. Als platen die de tijden waarin wij leven hebben kunnen vangen. Waarom? Ik zou heel veel argumenten kunnen bedenken, allemaal onjuist. Het is puur buikgevoel.
Wat ik dus wil zeggen is: de tijd zal het leren
Maar beide meesterwerken inkorten tot een minuut of 45, dat is echt het meest gruwelijke wat ik vandaag al gehoord heb
Alsof je een stuk van Het Laatste Avondmaal zwart zou willen verven omdat het je anders te groot is. 
Het is heel moeilijk om geen rekening te houden met eigen smaak in dit soort denkoefeningen, maar persoonlijk heb ik het gevoel dat MBDTF en GKMC meer kwaliteiten hebben van decenniumklassiekers dan beide Roots-albums of Southsiders (hoewel ik die ook alle drie heel hoog gequoteerd heb). Kanye en Kendrick hebben naar mijn gevoel platen afgeleverd die echt kunnen tellen als persoonlijke en artistieke statements. Als platen die de tijden waarin wij leven hebben kunnen vangen. Waarom? Ik zou heel veel argumenten kunnen bedenken, allemaal onjuist. Het is puur buikgevoel.
Wat ik dus wil zeggen is: de tijd zal het leren

Maar beide meesterwerken inkorten tot een minuut of 45, dat is echt het meest gruwelijke wat ik vandaag al gehoord heb
Alsof je een stuk van Het Laatste Avondmaal zwart zou willen verven omdat het je anders te groot is. 
* denotes required fields.