MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Latest 5 Years (album K.O.)

zoeken in:
En we hebben een winnaar.

Winnaar Last 5 Years (Album K.O.):

Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (2010)

(afbeelding)

Niet echt verrassend dat Kanye als winnaar uit de bus komt van deze toch wel zeer interessante K.O., hoewel ik wel een nek aan nek race had verwacht. De 10-4 uitslag vond ik toch best wel groot.

Mijn finale is het helaas niet geworden, maar ja ik ben nu eenmaal geen hip-hop liefhebber. Ik had liever de finale gezien tussen de verliezende halve finalisten.

Verder wil ik iedereen bedanken voor het meespelen en ook Cured omdat hij de organisatie van deze K.O. mede heeft opgezet.

Wie heeft er interesse voor eenzelfde K.O., maar dan voor de jaren 2005 t/m 2009?

Ach, waarom niet hé

Bedankt voor de organisatie trouwens, wibro!

Heren wibro en Cured, dank! Persoonlijk was ik zwaar voor de andere hiphopper maar dit is ook een uitstekende winnaar!

Muziek >> Muziekgames >> 2005 - 2009 album K.O.

En nog bedankt wibro voor het in goede banen leiden van dit topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.