Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013) #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2015, 19:30 uur
Cured schreef:
. Ik stem niet op zangers ; zonder goeie song geen bijzonder lied, of wordt er ook gezongen door de Zweedse nachtegaal. Objectief kun je niet stemmen, wel goed subjectief en dan luister je naar de song. De meeste stemmen hier puur op smaak en dat is best, maar dan heeft een ondersteuning geen zin
. Reet Petite is en blijft een lief niemendalletje, ook al wordt het gezongen door welke (soul) godfather dan ook. Het is geinig, leuk maar meer ook niet.
Voor de rest : als jij het goed vindt, prima. Het zijn eigenlijk onzinnige discussies vaak en ik voer ze ook niet meer. Ieder mag stemmen zoals ie wil en de muziek zo ervaren als diegene het ervaart.
(quote)
Zie je eigen beperkingen, Arrie; dat moet je nu na al die jaren wel weten
. Ik stem niet op zangers ; zonder goeie song geen bijzonder lied, of wordt er ook gezongen door de Zweedse nachtegaal. Objectief kun je niet stemmen, wel goed subjectief en dan luister je naar de song. De meeste stemmen hier puur op smaak en dat is best, maar dan heeft een ondersteuning geen zin. Reet Petite is en blijft een lief niemendalletje, ook al wordt het gezongen door welke (soul) godfather dan ook. Het is geinig, leuk maar meer ook niet.
Voor de rest : als jij het goed vindt, prima. Het zijn eigenlijk onzinnige discussies vaak en ik voer ze ook niet meer. Ieder mag stemmen zoals ie wil en de muziek zo ervaren als diegene het ervaart.
Subjectief stemmen en puur op smaak stemmen is precies hetzelfde...
En nee, jij vindt Reet Petite een niemendalletje, dat is geen vaststaand feit.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 19:57 uur
110. Shirley Bassey - Goldfinger Vs. Shocking Blue - Venus
0-0
0-0
0
Cured
geplaatst: 20 maart 2015, 20:01 uur
1-2
Reet Petite is een niemendalletje en dat is mijn objectieve mening
.
Verder staat er nog iets vast: we gaan allemaal een keer dood....
Arrie schreef:
Arrie, jij draaft weer eens door en het lijkt wel of je last hebt van tunnelvisie : je ziet de context niet en gebruikt dingen die je uitkomen. Houdt er maar over op, want je snapt het niet, want straks komt de bezemwagen en jij weet wel hoe dat gaat. Wijsheid komt met de jaren.; je bent nog te jong en moet nog veel luisteren blijkbaar.(quote)
Reet Petite is een niemendalletje en dat is mijn objectieve mening
.Verder staat er nog iets vast: we gaan allemaal een keer dood....
0
Cured
geplaatst: 20 maart 2015, 20:08 uur
Arrie schreef:
Tunnelvisie, ah, dat zal het zijn...
Ik denk het wel, ik ben nml. psycholoog/dokter Tunnelvisie, ah, dat zal het zijn...
. Nee joh, ieder zijn ding/smaak, het is maar een spelletje. We hebben beide een 'zwarte' avatar, hebben we toch iets gemeen.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 22:53 uur
111. Tom Browne - Funkin' for Jamaica (N.Y.) Vs. Duran Duran - The Reflex
0-1
0-1
* denotes required fields.