MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013) #2

zoeken in:
Cured schreef:
(quote)
Zie je eigen beperkingen, Arrie; dat moet je nu na al die jaren wel weten . Ik stem niet op zangers ; zonder goeie song geen bijzonder lied, of wordt er ook gezongen door de Zweedse nachtegaal. Objectief kun je niet stemmen, wel goed subjectief en dan luister je naar de song. De meeste stemmen hier puur op smaak en dat is best, maar dan heeft een ondersteuning geen zin

. Reet Petite is en blijft een lief niemendalletje, ook al wordt het gezongen door welke (soul) godfather dan ook. Het is geinig, leuk maar meer ook niet.

Voor de rest : als jij het goed vindt, prima. Het zijn eigenlijk onzinnige discussies vaak en ik voer ze ook niet meer. Ieder mag stemmen zoals ie wil en de muziek zo ervaren als diegene het ervaart.

Subjectief stemmen en puur op smaak stemmen is precies hetzelfde...

En nee, jij vindt Reet Petite een niemendalletje, dat is geen vaststaand feit.

6-7

110. Shirley Bassey - Goldfinger Vs. Shocking Blue - Venus

0-0

Cured
1-2

Arrie schreef:
(quote)

Subjectief stemmen en puur op smaak stemmen is precies hetzelfde...

En nee, jij vindt Reet Petite een niemendalletje, dat is geen vaststaand feit.
Arrie, jij draaft weer eens door en het lijkt wel of je last hebt van tunnelvisie : je ziet de context niet en gebruikt dingen die je uitkomen. Houdt er maar over op, want je snapt het niet, want straks komt de bezemwagen en jij weet wel hoe dat gaat. Wijsheid komt met de jaren.; je bent nog te jong en moet nog veel luisteren blijkbaar.

Reet Petite is een niemendalletje en dat is mijn objectieve mening .

Verder staat er nog iets vast: we gaan allemaal een keer dood....

1-3

Tunnelvisie, ah, dat zal het zijn...

1-4

Cured
Arrie schreef:
Tunnelvisie, ah, dat zal het zijn...
Ik denk het wel, ik ben nml. psycholoog/dokter . Nee joh, ieder zijn ding/smaak, het is maar een spelletje. We hebben beide een 'zwarte' avatar, hebben we toch iets gemeen.

2-4

5-4

5-5

johannesA
6-5

111. Tom Browne - Funkin' for Jamaica (N.Y.) Vs. Duran Duran - The Reflex

0-1

5-2

5-3

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.